فراخوان مهرواره ملی "پرواز لالایی ها" منتشر شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان از انتشار فراخوان مهرواره ملی "پرواز لالایی ها" خبر داد.

محبوبه رجب نسب مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،   گفت: امروز فراخوان مهرواره ملی پرواز لالایی‌ها از سوی کانون پرورش فکری گلستان با هدف ترویج میراث معنوی لالایی، احیای لالایی‌های اقوام و همچنین خلق آثار جدید منتشر شد.

او افزود: این مهرواره ملی در چهار گروه سنی کودک، نوجوان، پدر‌ها و مادرها، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها طراحی و اجرا شده است.

رجب نسب گفت: افرادی که علاقه‌مند به شرکت در این مهرواره هستند می‌توانند حداکثر سه اثر خود را در قالب فایل صوتی یا تصویری به همراه متن لالایی و مشخصات کامل صاحب اثر تا پایان آذرماه امسال به دبیرخانه این مهراوه ارسال کنند.

او ادامه داد: نتایج این مهرواره ملی در بهمن‌ماه سال جاری و همزمان با دهه فجر اعلام می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان ملاک داوری لالایی‌ها را خلق آثار جدید و امروزی بر اساس ذائقه و نیاز کودک بیان کرد و گفت: بیان واضح و مسلط، داشتن خلاقیت، استفاده از گویش‌های محلی و ... از جمله ملاک‌های داوری این مهراوه است.

رجب نسب گفت: هفته کودک از امروز (شنبه) آغاز شده و تا پایان هفته ادامه دارد و برای رعایت ضوابط بهداشتی در ایام کرونا ۱۵۰ برنامه تدارک دیده شده در این هفته در بستر فضای مجازی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.