فصل دوم بازی Fall Guys به زودی آغاز می شود

براساس اعلام حساب توئیتری عنوان Fall guys، کمتر از یک هفته تا آغاز فصل دوم این بازی باقی مانده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  طبق اعلام حساب توئیتری بازی Fall Guys، فصل دوم این بازی از ۸ اکتبر آغاز می‌شود. این بدان معناست که کسانی که منتظر تغییراتی در بازی Fall Guys هستند فقط کمتر از یک هفته دیگر منتظر خواهند ماند. این بازی در حال حاضر برای رایانه‌های شخصی و PS4 در دسترس است، گزارش‌ها حاکی از آن است که این بازی به زودی ممکن است در تلفن همراه نیز قابل اجرا باشد.

طبق  پیش بینی‌ها فصل دوم این بازی در ماه اکتبر رونمایی می‌شود، اما این اولین بار است که تاریخ دقیق اعلام می‌شود. حساب Fall Guys در توییتر که اخبار این بازی را به اشتراک می‌گذارد، گفت: "اعلام تاریخ همیشه این احساس را به شما می‌دهد که خود را برای اتفاقی بزرگ آماده کنید، اکنون نیز هالووین نزدیک است، پس بیایید خود را برای این مراسم آماده کنیم! "


بیشتر بخوانید


طبق نظر اولیه گیمزکام، فصل دوم بازی مسابقه‌ای Fall Guys طعم فانتزی قرون وسطایی به خود می‌گیرد. شخصیت‌های آب نباتی نه تنها لباس‌های مربوط به مهمانی خواهند پوشید، بلکه مراحل جدید "با الهام از تلاش‌های حماسی قرون وسطی" نیز وجود خواهند داشت. به نظر می‌رسد یک سفر سرگرم کننده به گذشته برای قهرمانان لوبیای ژله‌ای ما در پیش  است و طرفداران هیجان زده می‌توانند خیلی زود به این ماجراجویی بپیوندند.

شروع فصل دوم بازی Fall Guys از ۸ اکتبر

عنوان Fall Guys، جزو عناوین برتر سال ۲۰۲۰ 

گفتنی است که بازی Fall Guys، توانست جزو ۱۰ بازی برتر سال ۲۰۲۰ شود و در جدول پرفروش‌ترین بازی‌های ماه آگوست فروشگاه استیم قرار بگیرد. این بازی هیجان و استرس را در قالب طنز به نمایش می‌گذارد و دنیایی بدون خشونت را به کاربران ارائه می‌دهد. روش بازی بسیار ساده است و طراحی هر مرحله از نهایت خلاقیت برخوردار است. شرکت سازنده توانسته به صورتی بازی خود را توسعه دهد که حتی تماشای مراحل آن لذت‌بخش باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار