جابجائی ۶۵۰ هزار تن بار و کالا از شهرستان نمین

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نمین گفت: در ۶ ماه گذشته حدود ۶۵۰ هزارتن بار و کالا از این شهرستان جابجا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام خیاوی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نمین در بازدید از شرکت‌های حمل ونقل نمین گفت: ۲۶ شرکت در حوزه حمل ونقل کالا و مسافر در این شهرستان مرزی در حال خدمات رسانی به مردم عزیز هستند.

او وضعیت حمل ونقل کالا و بار را در نمین کاملا عادی و روان دانست و از صدور ۲۶ هزارو ۲۵۸ برگ بارنامه در مدت یاد شده خبر داد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نمین ارتقای ایمنی محور‌ها را اولویت اصلی راهداران عنوان کرد و گفت: ۵۴ کیلومتر تجدید خط کشی و ۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان نمین روکش آسفالت شده است.

خیاوی تصریح کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نمین مسئولیت نگهداری ۳۶۴ کیلومتر راه ارتباطی را برعهده دارد که از این مقدار ۴۵ کیلومتر راه اصلی، ۳۶ کیلو متر راه فرعی، ۱۹۲ راه آسفالته روستائی، ۳۴.۵ کیلومتر راه شنی و خاکی و ۶۰ کیلومتر راه مرزی است.

او حفاظت و حراست از راه و حریم آن را خط قرمز راهداران دانست و گفت: در این راستا راهداران پرتلاش نمین با ۲۲۰ مورد گشت حریم جهت جلوگیری از تجاوز به حریم نسبت به شناسایی و توقف ۲۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز، جمع آوری ۱۹ مورد درختکاری غیرمجاز و همچنین با اخذ ۲۳ مورد دستور قضایی نسبت به رفع آثار تجاوز به حریم در حوزه استحفاظی این شهرستان اقدام کرده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نمین ۶۷۰ کیلومتر تسطیح حریم راه روستائی و رگلاژ جاده شنی، جمع آوری و بازسازی هزارو ۱۰۰ عدد تابلوی فرسوده، شستشوی بیش از ۲۴ هزار عدد تابلو و علائم، ۱۱ کیلومتر شانه سازی جاده‌ها و رنگ آمیزی ۴۶۸ عدد از تیر‌های روشنایی گردنه حیران را از دیگر اقدامات راهداران سخت کوش در ۶ ماه گذشته عنوان کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.