جمع‌آوری ۸ میلیارد ریال صدقه در بروجرد

رییس اداره اجرایی و صدقات کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون از ۲۷ هزار مشترک صندوق صدقات شهرستان هشت میلیارد و ۷۶۱ میلیون ریال صدقه جمع آوری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، سعید موسوی اظهارداشت: مامورین کمیته امداد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هر ۲ ماه یکبار به تخلیه صندوق و ثبت درآمد اقدام می‌کنند و مشترکین در صورت نیاز می‌توانند بصورت دوره‌ای گزارش واریزی صدقات خانگی خود را از اداره کمیته امداد محل سکونت اخذ نمایند.

او با اشاره به شیوع بیماری کرونا و کاهش گردش فیزیکی پول رایج در سبد اقتصادی خانوار‌ها بیان کرد: بخش عمده‌ای از کمک‌های مردمی به صورت کالا در قالب کمک‌های مومنانه در اختیار این نهاد برای آسیب دیدگان بیماری کرونا قرار گرفت.

رییس اداره اجرایی صدقات کمیته امداد استان با اشاره به نقش تاثیر گذار صدقات در کمک به محرومیت زدایی اضافه کرد: یکی از روش‌های آسان و کم هزینه برای نیکوکاران پرداخت صدقه است که معمولا صندوق‌های خانگی مورد استقبال خانوار‌ها قرار دارد.

او با تاکید بر اینکه صدرصد مبالغ اهدایی در راستای تامین مایحتاج مددجویان و سایر نیازمندان شهرستان در زمینه معیشتی، درمان، تامین مسکن و پرداخت‌های موردی هزینه می‌شود افزود: مردم نیکوکار شهرستان بروجرد علاوه بر صندوق‌های خانگی و اماکن عمومی می‌توانند از طریق شماره گیری کد دستوری #۰۶۶۸*۸۸۷۷* صدقات خود را به حساب این نهاد واریز نمایند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار