حمایت مالی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از پارک‌های علم و فناوری هرمزگان

مشاور عالی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از اختصاص ۸۰ میلیارد ریال بودجه حمایتی از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به پارک‌های علم و فناوری استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، کامبیز مهدی زاده، مشاور عالی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در دیدار با استاندار هرمزگان در بندرعباس گفت: ۸۰ میلیارد ریال بودجه حمایتی از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به پارک‌های علم و فناوری استان هرمزگان اختصاص یافته است که از این میزان اعتبار ۳۰ میلیارد ریال برای توسعه پارک علم و فناوری برج هرمز و ۵۰ میلیارد ریال نیز برای توسعه پارک زیست فناوری خلیج فارس هزینه خواهد شد.

او با اشاره به ظرفیت‌های معدنی و زمین شناسی هرمزگان به ویژه در جزایر هرمز و قشم،افزود: به زودی با ساخت و پخش یک مستند جهانی ظرفیت‌های جزایر‌ قشم و هرمز را به مردم ایران و جهان معرفی خواهیم کرد.

فریدون همتی، استاندار هرمزگان نیز با اشاره به ظرفیت‌های استان هرمزگان از لحاظ اقتصادی و جاذبه‌های گردشگری گفت: کار‌های بزرگی در حوزه درمان و پزشکی،گردشگری، عمرانی و به ویژه صنایع پتروشیمی در هرمزگان انجام شده که بی نیازی کشور از واردات بنزین در شرایط تحریم، نتیجه همین اقدامات بزرگ است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.