رعیتی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کمتر از یک‌ چهارم ظرفیت خوابگاه‌ها استفاده شده است

معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی گفت: طبق آمار کمتر از ۲۵ درصد از ظرفیت خوابگاه‌ها استفاده شده است.

سعید رعیتی، معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت خوابگاه‌ها با توجه به شروع تحصیلی ترم جدید و ویروس همه گیری کرونا اظهار کرد: طبق فراخوانی که اعلام کرده ایم برای اختصاص اسکان به دانشجویان تبصره‌های لازم انجام شده است.

او افزود: از اول مهر به دانشجویان خوابگاه اختصاص داده ایم، ستاد ملی مقابله با کرونا از ظرفیت ۵۰ درصدی اسکان به دانشجویان خبر داده بود که طبق پیش بینی‌های ما این آمار به ۳۵ درصد رسید، اما در حال حاضر ۲۵ درصد خوابگاه‌ها ظرفیت حضور دانشجویان را دارند.

رعیتی تصریح کرد: از آن جایی که تعدادی از دانشجویان هنوز به تحویل خوابگاه اقدام نکرده اند و برخی دیگر از آن انصراف داده اند؛ بنابراین تمام اتاق‌های ۲_ ۳ الی ۴ نفره به تک نفره تبدیل شده اند و هنوز آمار مشخصی در این خصوص به دست ما نرسیده، اما در حال حاضر کمتر از ۲۵ درصد از ظرفیت خوابگاه‌ها استفاده شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی ادامه داد: تعدادی از دانشجویان متقاضی دریافت خوابگاه بوده اند، اما هنوز مراجعه نکرده و تعدادی از افراد بالغ بر ۳۰ نفر شاید از این وضعیت انصراف داده اند و بنابراین ظرفیت موجود از نظر اختصاص خوابگاه به دانشجویان کمتر از تعدادی است که ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرده است و با فاصله بیشتر و جزئیات دقیق‌تر در حال راهبرد این اهداف هستیم.

وضعیت بازگشایی سلف دانشگاه خواجه نصیر با توجه به ویروس کرونا

رعیتی درباره وضعیت بازگشایی سلف دانشجویان گفت: تاکنون دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی اقدامی به بازگشایی سلف نکرده است و در حال در نظر گرفتن گزینه‌های بهتر به جای این موضوع است. با جلساتی که با دانشگاه‌های تهران برگزار می‌کنیم در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم فعالیت‌های مشترکی برای این وضعیت با آنان ایجاد کنیم.

معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی ادامه داد: ترجیح ما برای سرویس دهی غذا به دانشجویان بر این اساس است که طبق توصیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا با رستوران‌ها قرار داد ببندیم و خدمات خود را به اینصورت یعنی غذا‌های بیرون بر، رستوران‌های مکمل و ... ارائه کنیم تا ازدحامی در سلف به وجود نیاید و سلامت دانشجویان حفظ شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار