بلومبرگ: هنوز در داخل کاخ‌سفید ابهاماتی درباره وضعیت سلامتی ترامپ وجود دارد

بلومبرگ با اشاره به اظهارات ضد و نقیض مطرح شده درباره وضعیت سلامتی ترامپ در مطلبی نوشت هنوز در داخل کاخ‌سفید ابهاماتی درباره شرایط جسمانی رئیس‌جمهور آمریکا وجود دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بلومبرگ، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در روز دوم درمان خود، با انتشار ویدئویی در توئیتر، ضمن اینکه خواستار ادامه مبارزات انتخاباتی از سوی طرفداران خود شد، تلاش کرد تا سوالات مربوط به شدت بیماری‌اش را نادیده بگیرد.

ترامپ در این ویدئو که پس از گذشت حدود ۲۴ ساعت از بستری شدن او در بیمارستان منتشر شد، گفت: اکنون احساس خیلی بهتری دارم و فکر می‌کنم به زودی به کارزار انتخاباتی باز خواهم گشت. پزشک او «شان کانلی» شنبه شب درباره آخرین وضعیت بیماری ترامپ گفت رئیس‌جمهور پیشرفت قابل توجهی داشته و تمام بعدازظهر را مشغول کار بوده است.

ترامپ پس از اینکه متوجه شد «مارک میدوز» رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید به خبرنگاران گفته است که علائم حیاتی رئیس جمهور نگران کننده است، برخورد تندی با او داشت.


            بیشتر بخوانید:


بلومبرگ در این مطلب با اشاره به اظهارات اخیر شان کانلی درباره وضعیت ترامپ که گفته بود شرایط جسمانی او همچنان خطرناک است، نوشت آنچه رئیس جمهور آمریکا از وضعیت خود می‌گوید با گفته‌های پزشکش در تضاد است و این نشان می‌دهد هنوز در داخل کاخ سفید ابهاماتی در مورد سلامت دونالد ترامپ وجود دارد و همه چیز نامشخص است.

به گفته برخی منابع، تمام این تلاش‌ها برای خوب جلوه دادن حال ترامپ با این هدف انجام می‌شود که رئیس جمهور آمریکا و متحدانش بتوانند به مبارزات انتخاباتی خود ادامه دهند و در حال حاضر «جیسون میلر» مشاور رقابت‌های انتخاباتی ترامپ برای ارتباط با مطبوعات حاضر خواهد شد تا زمانی که ترامپ بهبودی کامل پیدا کرده و خود شخصا در برنامه‌های انتخاباتی‌اش حضور یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار