فارس میزبان نخستین نمایشگاه مقابله با کرونا

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه فجر فارس گفت: نمایشگاه مقابله با کرونا تهدیدات و دستاورد‌ها در استان فارس به عنوان اولین نمایشگاه و سومین نمایشگاه در سطح کشور از ۲۱ مهرماه میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مصطفی اژدری گفت:  نمایشگاه مقابله با کرونا (تهدیدات و دستاورد‌ها) در استان فارس به عنوان اولین نمایشگاه و سومین نمایشگاه در سطح کشور از ۲۱ تا ۲۴ مهرماه میزبان علاقه‌مندان در حوزه بهداشت و سلامت خواهد بود.

او افزود: این نمایشگاه در سه سالن بهار، سرو و نرگس در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس با محور‌های خدمات الکترونیک و پدافند غیر عامل، تجهیزات پزشکی، دارویی و آزمایشگاهی و همچنین مواد ضدعفونی، شوینده و پاک کننده برگزار خواهد شد.

اژدری ادامه داد: تاکنون ۵۵ شرکت برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند که پیش بینی می‌شود تا ۸۰ شرکت در این نمایشگاه حضور یابند.

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه فجر فارس تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف ارائه آخرین دستاورد‌ها و فناوری‌های موجود روز در حوزه پیشگیری و مبارزه با بیماری کووید ۱۹، ایجاد هم افزایی میان بخش‌های دولتی و خصوصی معرفی، شناسایی محصولات و تولیدکنندگان مرتبط با بیماری کووید ۱۹، توانمندسازی متولیان تولید و همچنین سایر اهداف ارزشمند دیگر برگزار خواهد شد.

شرکت توسعه و مدیریت فروغ افکار با همکاری شرکت ماندگار آفرینان ویژه و با حمایت معنوی دستگاه‌های دولتی استان فارس از جمله سپاه فجر، استانداری فارس، سازمان صمت، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی شیراز، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برگزار خواهد شد.

سپاه فجر استان فارس در این نمایشگاه با حضور ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصان سپاه فجر، سازمان‌های بسیج جامعه پزشکی، مهندسان، رسانه، صدا و سیما، کارگری و سایر اقشار در موضوعات مختلف به منظور حمایت از نمایشگاه مشارکت خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.