برگزاری اردوی تیم ملی قایقرانی با هزینه شخصی

بازیکنان تیم ملی روئینگ کشورمان با هزینه شخصی به اردوی آمادگی برای کسب سهمیه المپیک توکیو می روند.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات قایقرانی  قهرمانی کشور در رشته روئینگ چند روز قبل برگزار شد و نفرات برتر مشخص شدند. اعضای تیم ملی روئینگ از بین نفرات برتر این رقابت‌ها و با نظر مربی تیم انتخاب خواهند شد.

پس از این موضوع پاروزنان برای رسیدن به آمادگی بیشتر و شرکت در مسابقات کسب سهمیه به اردو خواهند رفت. یکی از ملی پوشان روئینگ اعلام کرد ملی پوشان با توجه به شرایط موجود با هزینه شخصی به اردو خواهند رفت.

ملی پوش قایقرانی کشورمان گفت: در این ۲ ماهی که به تهران آمده ایم و تمرینات را در دریاچه آزادی پیگیری کردیم توانستیم عقب افتادگی‌ها را جبران کنیم و به شرایط عادی بازگردیم. تمریناتم فعلا به همان شکل در دریاچه آزادی ادامه دارد تا وقتی که اردو‌ها آغاز شود و به کمپ تمرینی خارج از ورزشگاه آزادی برویم. قرار است خودمان هزینه این کمپ را پرداخت کنیم.

او در مورد اینکه چرا ملی پوشان می‌خواهند با هزینه شخصی به اردو بروند گفت: به علت شیوع ویروس کرونا ستاد مبارزه با کرونا اجازه برگزاری اردو‌های ورزشی و ماندن ورزشکاران در خوابگاه‌ها را نمی‌دهد. به همین علت فدراسیون خوابگاه و مکانی برای اسکان به ما نمی‌دهد و برای حضور در دریاچه آزادی نیز ما فقط در رفت و آمد هستیم و آنجا نمی‌مانیم. فعلا تهران می‌مانیم تا زمانی که ستاد مبارزه با کرونا اجازه برگزاری اردو را به ما بدهد. بعد از آن مربی تیم با توجه به موقعیت و شرایط آب و هوایی مکان مناسب را انتخاب خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار