نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

نیازمند یک بسیج همگانی برای مقابله با کرونا هستیم

زاکانی گفت:اگر بگوییم که فقط دانشگاه علوم پزشکی وظیفه‌ دارد در برابر کرونا مقابله کند، بی‌انصافی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، زاکانی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و مبارزه با کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان این که باید تحلیل واقع‌بینانه  از کرونا داشت گفت: امروز نسبت به گذشته از این ویروس شناخت کامل‌تری داریم  و تجربه‌های ما نیز بیشتر شده است از سوی دیگر آمادگی‌ها نیز در برابرکرونا  بیشتر شده است.

او افزود:در مقابل این را باید بگوییم که نسبت به بیماری عادی‌سازی شکل‌گرفته است و کاهش انگیزه‌ها راداریم و همچنین مواجه با خستگی خدمت دهندگان به مردم هستیم و شرایط به سمتی در حال پیش روی است که آسیب‌پذیری‌ها در حال گسترش است.

زاکانی ادامه داد:اگر زنجیره انتقال ویروس را از بین نبریم و در برابر آن ایستادگی نکنیم، قطعاً زمین خواهیم خورد و ازاین‌رو باید برنامه‌ریزی‌ها دقیق تر و منسجم تر باشد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت:نیازمند یک بسیج همگانی هستیم و اگر بگوییم که فقط دانشگاه علوم پزشکی وظیفه‌دارند در برابر کرونا مقابله کند، بی‌انصافی است.

او تاکید کرد:پیشگیری کردن بهترین راه است، اما متأسفانه به‌درستی به این مقوله عمل نمی‌شود و باید همگان مسئله پیشگیری را جدی بگیرند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار