نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

حوزه گردشگری را گویای حقایق فرهنگی و دینی کنیم

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی استان گفت: حوزه گردشگری باید گویای حقایق فرهنگی و دینی ما باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی استان گفت: باید حوزه گردشگری ما گویای حقایق فرهنگی و دینی باشد، تمام دنیای کفر درحال فعالیت علیه ایران هستند، بنابراین حوزه گردشگری فضایی است که می‌توان با بهره گیری از آن چهره واقعی نظام جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان داد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی  افزود: زیرساخت‌های گردشگری در استان قزوین بسیار نیازمند توجه است و باید ظرفیت جذب گردشگران را داشته باشد.

وی ادامه داد: قزوین در حوزه صنایع دستی و گردشگری و میراث فرهنگی استانی ویژه است و کمتر استانی در کشور وجود دارد که مثل قزوین شرایط خاصی برای جذب گردشگر جهانی داشته باشد، این یک فرصت بی بدیلی است که متاسفانه به خوبی دیده نشده است.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی گفت: امروز در اکثر روستا‌های استان بحث بوم گردی راه اندازی شده است، باید متولیان روستا‌ها و این منازل بوم گردی توجیه شوند که با مشاهده گردشکران خارجی فرهنگ و داشته‌های خود را در برابر این افراد کم نبینند.

امام جمعه قزوین ابراز کرد: تعدادی میراث کهن فراموش شده در استان قزوین وجود دارد که به واسطه غفلت ما درحال نابودی است و اگر امروز به فریاد آن‌ها نرسیم بزودی به کلی از بین خواهند رفت.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی گفت: درختان کهن در گذشته‌های نه چندان دور در مناطق مختلف بسیار زیاد بودند، اما بسیاری از این درختان به غارت رفته اند، این درختان کهن می‌توانستند بستر بسیار خوبی برای جذب گردشگر باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار