باشگاه های متخلف ورزشی پلمب می شوند

رئیس اداره ورزش و جوانان کرمانشاه با اخطار به باشگاه ورزشی این شهرستان، گفت: با توجه به اعلام وضعیت قرمز در استان، باشگاه‌هایی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکنند، پلمب می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  مصطفی باباملکی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص اخطار به باشگاه‌های ورزشی، گفت: از ششم خرداد‌ماه که باشگاه‌های ورزشی به صورت گام به گام بازگشایی شدند، مدیران باشگاه‌ها قبل از بازگشایی متعهد شدند دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

او افزود: از همان زمان تا کنون در دو مرحله بازرسی با هدف بررسی رعایت دستورالعمل های بهداشتی از باشگاه‌های سطح شهر کرمانشاه صورت گرفت و خوشبختانه مورد خاصی مبنی بر رعایت نکردن موارد بهداشتی گزارش نشده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه گفت: ۵۰ باشگاه ورزشی شهرستان کرمانشاه در گذشته با توجه به شیوع شدید ویروس کرونا و تعطیلی تمامی اماکن ورزشی متاسفانه تخلف کرده و بدون توجه به ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا مکان ورزشی خود را باز کرده بودند، اخطاریه گرفتند و منجر به پلمب شدند.

او بیان کرد: با توجه به وضعیت کنونی و اعلام وضعیت قرمز از سوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه، باشگاه‌داران در بخش خصوصی و دولتی موارد بهداشتی (گندزدایی و ضدعفونی) را به صورت کامل رعایت کنند، در صورت هرگونه گزارش از سوی بازرسان مکان مورد نظر طبق مقررات پلمب خواهد شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار