رشد ۷.۷ درصدی تولید انرژی در نیروگاه نکا

انرژی تولیدی نیروگاه نکا در ۶ ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۷.۷ درصد رشد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،نعمتی مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا با بیان اینکه انرژی تولیدی نیروگاه نکا در ۶ ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۷.۷ درصد افزایش داشت، گفت: بیش از ۵ میلیارد و ۷۸۲ میلیون و ۹۵۰ هزار کیلو وات ساعت انرژی در این مدت در واحد‌های بخاری و بلوک سیکل ترکیبی این نیروگاه تولید شد.

او افزود: ۵ میلیارد و ۵۷۱ میلیون و ۱۲۹ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص نیز در این مدت به شبکه سراسری برق کشور تحویل شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال  ۷.۷ درصد رشد داشته است.

نعمتی با بیان اینکه در این مدت ۷۷.۶ درصد انرژی تولید شده در واحد‌های بخاری و ۲۲.۴ درصد در واحد‌های بلوک سیکل ترکیبی بدست آمده است، گفت: ۵۲.۹ درصد انرژی تعهدی نیروگاه در ۶ ماهه نخست امسال طبق برنامه محقق شد.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکاعملکرد نیروگاه نکا را در عبور از پیک تابستان مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در ایام پیک مصرف تابستان امسال که بدلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم تأمین برق مراکز درمانی ، با تلاش همکاران توانمند ما در انجام به موقع بازدید‌های دوره‌ای و تعمیرات میاندوره‌ای و اساسی و نیز نگهداری اصولی واحد‌ها آمادگی واحد‌های این نیروگاه برای تولید پایدار انرژی در وضعیت بسیار مطلوبی حفظ شد و در مجموع صنعت برق کشور این آزمون دشوار را با سربلندی پشت گذاشت.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.