انبار توتون قاچاق در مهاباد لو رفت

سرپرست فرماندهی انتظامی مهاباد گفت: ۱۷۶ تن توتون قاچاق از یک انباری در مهاباد کشف شد.

سرهنگ سردار علیزاده سرپرست فرماندهی انتظامی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی مقادیر قابل توجهی توتون قاچاق در انباری در شهرستان مهاباد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پس از اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضائی، در معیت نماینده اداره دخانیات و شرکت صنعت و معدن مهاباد به انبار مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از محل ۱۷۶ هزار کیلوگرم توتون قاچاق کشف کردند.


بیشتر بخوانید


علیزاده با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی کالا‌های مکشوفه ۱۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، خاطر نشان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضائی شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی مهاباد یادآور شد: قاچاقچیان اقتصاد داخلی و سلامت جامعه را به خطر می‌اندازند و پلیس با تمام توان خود با این افراد و اخلال‌گران اقتصادی برخورد می‌کند.

مهاباد یکی از محل‌های مهم گذر کالا‌های قاچاق از مناطق مرزی جنوب آذربایجان‌غربی و استان کردستان به شهر‌های عمقی کشور به شمار می‌رود.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.