رئیس اداره بهزیستی شهرستان دامغان گفت: شهرستان دامغان در حوزه توانبخشی دو هزار و ۱۰۴ پرونده را تحت حمایت دارد و سازمان بهزیستی تخصصی ترین سازمان در امر معلولین است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمود زحمتکش رئیس اداره بهزیستی شهرستان دامغان گفت: بهزیستی در چهار حوزه تخصصی توانبخشی، اجتماعی، پیشگیری و مشادکتهای مردمی در حال ارائه خدمات است و  شهرستان دامغان در حوزه توانبخشی دو هزار و ۱۰۴ پرونده را تحت حمایت دارد و سازمان بهزیستی تخصصی ترین سازمان در امر معلولین است.

او افزود: در شهرستان دامغان دو مرکز سالمندان، یک مرکز توانبخشی روزانه دختران، یک مرکز توانبخشی پسران، یک مرکز توانبخشی ویژه معلولین جسمی، حرکتی تحت نظارت بهزیستی شهرستان است که در حال ارائه خدمات به جامعه هدف خود می باشند.

زحمتکش تصریح کرد: حوزه توانبخشی شهرستان دامغان فعالیت خود را با هدف شناسایی و جذب افراد معلول به منظور توانمند سازی جامعه هدف و ارتقاء سطح عملکرد جسمی و حرکتی، ذهنی، روانی و اجتماعی و حفظ توانائیهای موجود کرده است که در این حوزه تعداد دو هزار و ۱۰۴ پرونده مددجویی به تفکیک  بینایی ۲۵۴ نفر، جسمی حرکتی ۸۴۸ نفر، بیماران روانی مزمن ۵۲۵ نفر، شنوایی ۴۷۷ نفر می باشند که از این حوزه خدمات لازم را دریافت می نمایند.

انتهای پیام / گ 

برچسب ها: بهزیستی ، معلولان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.