راه‌اندازی سامانه فروش بلیت الکترونیکی در ۱۰ موزه آذربایجان‌غربی

معاون توسعه مدیریت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی از راه‌اندازی سامانه فروش بلیت الکترونیکی در ۱۰ موزه استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، نعمت مصطفایی، معاون توسعه مدیریت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی از راه‌اندازی سامانه فروش بلیت الکترونیکی در استان خبر داد و  اظهار کرد: در فاز دوم  که با همکاری مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری انجام شده است، هشت موزه استان از جمله موزه مردم‌شناسی، موزه سنگ و موزه باستان‌شناسی ارومیه، موزه خوی، موزه نقده، موزه پایگاه ملی حسنلو، موزه تخت سلیمان و موزه مرد‌م‌شناسی مهاباد در سطح استان تحت پوشش این سامانه یکپارچه قرار گرفته است.

او افزود: براساس اقدامات انجام شده از این به بعد در مجموعه‌های یاد شده صدور و فروش بلیت به صورت الکترونیکی خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی عنوان کرد: دو پایگاه جهانی تخت سلیمان تکاب و قره‌کلیسا چالدران نیز پیش از این در تابستان ۹۸ به این سیستم مجهز شده بودند.

او تصریح کرد:گردشگران علاوه بر خرید بلیط در مجموعه‌های یاد شده می‌توانند قبل از عزیمت به محل با استفاده از سامانه فروش اینترنتی بلیت به نشانی www.bilit.tafrihati.com و نرم‌افزار تاپ بلیط، اماکن مورد نظر خود را خریداری کنند، همچنین برای بازدید‌های گروهی تخفیف ۱۵ درصدی در هزینه بلیط در نظر گرفته شده است.

مصطفایی خاطرنشان کرد:حذف هزینه‌های مربوط به چاپ بلیط کاغذی، افزایش سرعت و کیفیت خدمت فروش بلیت به گردشگران، ارتقای شفافیت در فرآیند فروش و دسترسی به آمار برخط بازدید وامکان تحلیل اطلاعات برای اجرای بهینه طرح‌های توسعه‌ای در اماکن پربازدید از مهم‌ترین اهداف توسعه این سامانه است.

انتهای پیام/ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.