موافقت شرکت تسلا با تامین باتری یک شرکت آلمانی

شرکت تسلا با تامین باتری شرکت آلمانی ATW Automation که درحال فروپاشی بود، موافقت کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت تسلا با تامین باتری شرکت آلمانی ATW Automation موافقت کرد و طبق گفته یک منبع آگاه این معامله در روز جمعه انجام شده است. این باتری یک منبع ماژول تامین کننده بسته‌های باتری برای صنعت خودرو است. رسانه‌های آلمانی در ماه سپتامبر گزارش دادند، باتری ATW یکی از شرکت‌های تابع سیستم‌های ابزار اتوماسیون ATS کانادا است که اخیرا به دلیل کسری سفارشات در آستانه انحلال قرار گرفته بود.

شرکت ATS در تاریخ ۲۵ سپتامبر اعلام کرد دارایی‎ها و کارمندان خاص  یکی از واحد‌های مستقر در آلمان فروخته می‌شود و به شخص ثالث منتقل می‌شود، که ATS نام این شرکت را فاش نکرد. طبق خبر منتشر شده در سایت ATW، شرکت ATS واقع در غرب آلمان است که حدود ۱۲۰ کارمند دارد و بیش از ۲۰ خط تولید باتری برای خودروسازان بین المللی را پوشش می‌دهد.

باتری خودرو تسلا

برنامه آینده تسلا برای تولید چه خودرویی است؟

برنامه ریزی انجام شده تسلا برای خودرو‌های آینده خود شامل کامیون‌های جدیدی مب‌شود، و این خودرو‌ها با توجه به ظرفیتی که دارند به باتری‌هایی با ظرفیت بالا نیاز دارند. تسلا روز جمعه اعلام کرد که در سه ماهه سوم سال گذشته رکورد تولید خودرو را جا به جا کرده است و ۳۰۰ وسیله نقلیه که از سرتاسر جهان سفارش داشته را تحویل گیرندگان داده است. همچنین این شرکت قصد دارد تا پایان سال جاری نیم میلیون خودرو تحویل سفارش دهندگان این شرکت دهد.


بیشتر بدانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار