لزوم هماهنگی حداکثری بین دستگاهها در حین بحران

فرماندار همدان گفت: هماهنگی حداکثری بین دستگاهی در حین بحران مهمترین عامل موفقیت در حل بحران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسین افشاری,فرماندارهمدان در جلسه ستاد پیشگیری،هماهنگی و پاسخ به بحران شهرستان همدان عملکرد مدیریت بحران شهرستان همدان در پیشگیری و کنترل آتش سوزی های احتمالی فصل تابستان بسیار خوب ارزیابی کرد.

او افزود : در فصل تابستان انسال برخلاف بسیاری از نقاط کشور شاهد آتش سوزی هایی کمی در مراتع و مزارع شهرستان بودیم و عملکرد مدیریت بحران شهرستان در پیشگیری و کنترل آتش سوزی های احتمالی بسیار خوب بود.

فرماندار همدان بیان کرد: برای سیلاب های احتمالی پیش رو از امروز باید برنامه ریزی و اقدام کرد و ساخت سیل برگردان غربی شهر همدان برای ما اهمیت ویژه دارد.

افشاری  با تاکید بر لزوم هماهنگی حداکثری بین دستگاهی در حین بحران تصریح کرد : در مواجهه با بحران ها نجات جان افراد اولویت نخست و بدنبال آن باید بدنبال کاهش خسارتهای احتمالی باشیم و هیچ اختلاف نظری نباید در بین دستگاههای اجرایی داشته باشیم.

او با اشاره به اینکه نیاز آمادگی تجهیزات و ماشین آلات برای بهره گیری در شرایط بحرانی افزود : مناطقی که در سیل سال ۹۸ مشکل داشتیم و گاهی برای رفت و آمد به روستایی مجبور بودیم از قایق استفاده کنیم باید قبل از وقوع بارش ها مشخص و اقدامات لازم برای رفع مشکل انجام شود.

فرماندار همدان با اشاره به جانمایی مراکز اسکان موقت توسط هلال احمر در سطح شهر همدان اظهار کرد: جانمایی مکان اسکان کفایت نمی کند و باید تمهیدات لازم برای تامین خدمات مورد نیاز اسکان یافتگان در شرایط اضطراری پیش بینی شود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار