بهره برداری از ۸۱۱ طرح هادی روستایی کشور

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: ۸۱۱ طرح هادی در روستا‌های کشور با اعتباری افزون بر۲ هزار و  ۸۷۸ میلیارد ریال امروز به طور ویدئوکنفرانسی در روستای حیدره دارالامام همدان به بهره برداری رسید.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علیرضا تابش عصر امروز درمراسم  بهره برداری از ۸۱۱ طرح هادی کشور که به شکل ویدئوکنفرانسی از سوی رئیس جمهور افتتاح شد،گفت:  امروز ۱۰۶ واحد مسکن روستایی با پرداخت ۳۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در سطح کشور به بهره برداری می رسد.

این مسئول با اشاره به اینکه  براساس طرح مسکن روستایی ساخت  سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در روستاهای کشور در برنامه بنیاد مسکن قرار دارد،اظهار داشت: تا پایان امسال ۱۱۰ هزار واحد مسکن روستایی در کشور ساخته  می شود.

او افزود: همچنین ۱۰۶ هزار و ۲۹۴ واحد مسکونی در قالب طرح ویژه بهسازی ونوسازی مسکن روستایی با اعتباری افزون بر ۲۹هزار و ۴۷۲ میلیاردریال در این آیین به بهره برداری رسید.

تابش ادامه داد: ۲۸هزار و۹۸۱ فقره سند روستایی هم تهیه و به مالکان آن در کشور تحویل داده می شود.

 رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار کرد: تهیه طرح و اجرای بافت با ارزش با ۲۱ هزار و ۵۰۶ میلیون ریال و صدور ۱۶۴ جلد سند ماکیت روستایی و نوسازی و بهسازی ۴۹ واحد روستایی از جمله اقدامات بنیاد مسکن در روستای حیدره دارالامام همدان بوده است.

روستای حیدره دارالامام یکی از روستا‌های دهستان سیمینه رود از توابع بخش مرکزی شهرستان بهار است که در ۲۷ کیلومتری جنوب غربی این شهر واقع شده است همچنین براساس سرشماری سال ۹۵ این روستا دارای ۱۷۷ خانوار و ۵۳۲ نفر جمعیت است.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.