مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان:

روستاییان هندیجان در برابر بیماری آنفلوآنزا ایمن شدند

رئیسی گفت: با توجه به شیوع بیماری آنفلوآنزا در فصل پاییز، تزریق واکسن برای ساکنان در معرض خطر در روستا‌های هندیجان انجام شد.

داوود رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: فصل پاییز امسال به دلیل تداخل شیوع کرونا ویروس و بیماری آنفلوآنزا شرایط خاصی بر کشور، استان خوزستان و این شهرستان حاکم است.

او افزود: با توجه به اینکه هر سال در فصل پاییز پس از بارش باران با بروز مشکلات تنفسی در گروه خاصی از شهروندان مواجه هستیم، تزریق واکسن آنفلوآنزا برای گروه‌های حساس و در معرض خطر این بیماری انجام می‌شود.

رئیسی بیان داشت: امسال هم طبق سال‌های گذشته، توزیع مکمل، تزریق واکسن آنفولانزا و ارائه آموزش‌های لازم برای مراقبت از خود ویژه سالمندان ساکن در روستا‌های هندیجان با همکاری پزشکان و مراقبان سلامت در مراکز خدمات جامع سلامت این شهرستان انجام شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان اظهار کرد: این برنامه به مناسبت هفته تکریم سالمندان در روستای فیروزآباد، مشراگه و سویره و دیگر روستا‌های این شهرستان با هدف رسیدگی به این قشر از جامعه، حفظ سلامت آنها، افزایش امید به زندگی در سالمندان و مصون ماندن از بیماری واگیردار و خطرناک اجرایی شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.