ارزیابی مستمر رعایت شیوه نامه های بهداشتی کرونا به هنگام فعالیت حمل و نقل

رئیس اداره حمل و نقل مسافر آذربایجان غربی گفت:ارزیابی رعایت شیوه نامه های بهداشتی کرونا بصورت مستمر در بخش حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، امیرصالح خیراندیش رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با قدر دانی از مردم به دلیل رعایت اصول بهداشتی گفت: از آنجا که هنوز واکسن و داروی درمان قطعی برای بیماری کرونا کشف نشده است، مردم باید شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت و از انجام سفر‌های غیرضروری درون شهری و برون شهری خودداری کنند.

امیرصالح خیراندیش اظهار داشت: از زمان اعلام شیوع بیماری ویروس کرونا از سوی مراجع ذیصلاح، این اداره با اعمال تمهیدات لازم حمل و نقلی بین شرکت ها، موسسات و رانندگان مسافربری محترم نسبت به پیشگیری، کنترل و ریشه کن نمودن آن بیماری اقدامات لازم را بصورت مستمر انجام داده و این روند همچنان ادامه دارد.

 رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در خصوص روند کنترل و مقابله با بیماری کرونا گفت: در راستای اجرای بخشنامه‌های صادره از سوی سازمان جهت برخورد‌های لازم با شرکت ها، موسسات و رانندگانی که شیوه نامه های بهداشتی لازم را رعایت ننموده اند، اقدامات بسزایی انجام یافته است.

خیراندیش ادامه داد: در این ارتباط تاکنون برای ۳۸۴ مورد شرکت و راننده تذکر، ۴۷ مورد توبیخ و ارسال صدور حکم مجازاتی از سوی کمیسیون‌های رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقلی به تعداد ۲۳ مورد رای صادر گردیده است.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.