بهره برداری از ۸ طرح هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری

همزمان با ۱۵ مهر روز روستا، ۸ طرح هادی روستایی در استان چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سهراب رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با روز روستا (۱۵ مهر) هشت طرح روستایی با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

او افزود: این هشت طرح هادی در روستا‌های سلمانک سفلی و ورکهله در شهرستان لردگان، قلعه تک در شهرستان کیار، نصیرآباد و گردو سفلی در شهرستان کوهرنگ، سلطان‌آباد از توابع شهرستان بروجن، قلعه‌درویش در شهرستان اردل و شیخ‌شبان در شهرستان بن افتتاح می‌شوند.


بیشتر بخوانید


رئیسی اضافه کرد: علاوه بر آن عملیات اجرایی پنج طرح هادی روستایی با اعتباری افزون بر ۲۰ میلیارد ریال در روستا‌های مرغملک شهرستان شهرکرد، باجگیران شهرستان کیار، فخرآباد از توابع شهرستان کوهرنگ، سرتنگ مسن در شهرستان خانمیرزا وکاوند درویشان در شهرستان اردل در استان آغاز می‌شود.

او ادامه داد: صدور ۶۷ هزارمین جلد سند مالکیت روستایی استان که با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک استان صادر شده است نیز یکی دیگر از اقداماتی است که در روز روستا انجام می‌شود.

رئیسی با بیان اینکه این نهاد به عنوان اصلی‌ترین متولی عمرانی در روستاها، فعالیت‌های گسترده‌ای در سطح استان انجام داده است گفت: مسکن محرومین یکی از مهمترین این فعالیت‌ها است که از یک هزار واحد مسکن محرومین در سطح استان با اعتبار ۶۵۰ میلیارد ریال بهره‌برداری می‌شود و برای هر واحد مسکونی مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات و ۲۵۰ میلیون ریال کمک بلاعوض پرداخت شده است.

او در پایان افزود: آیین رسمی افتتاحیه بعد از شکست کرونا با حضور در محل طرح‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.