ثابت ماندن آمار قربانیان کرونا در مهاباد برای پنجمین روز متوالی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: آمار قربانیان ویروس کرونا در شهرستان مهاباد در روز سه شنبه ۱۵ مهر ماه نیز بدون اضافه شدن مورد جدید ثابت ماند. ‏

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی اظهار کرد: طی ۵ روز گذشته تعداد موارد فوتی بر اثر کرونا ویروس در مهاباد، روی ۱۳۲ نفر ثابت ماند.

آقازاده با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا در مهاباد ۳ هزار و ۳۰ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند، افزود: در حال حاضر ۵۰ نفر در بخش کرونای بیمارستان بستری می‌باشند که از این تعداد ۱۳ نفر مثبت و ۳۷ نفر مشکوک به ابتلا هستند.


بیشتر بخوانید


رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، بی توجهی مردم نسبت به رعایت اصول بهداشتی، حفاظت فردی و خود مراقبتی را مهمترین علل افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در استان دانست.

او با بیان اینکه در آی سی یو ۱۸۴ بیمار مبتلا به کرونا بستری شده اند که از این تعداد ۴۷ نفر بد حال و به دستگاه تنفس مصنوعی وصل هستند، اضافه کرد: در شبانه روز گذشته ۱۴ نفر در آذربایجان غربی جان خود را از دست دادند که با احتساب این فوتی‌ها شمار جان باختگان مبتلا به کووید-۱۹ در استان تاکنون به ۱۱۲۸ نفر رسیده است.

آقازاده در ادامه از شهروندان خواست همچنان روند فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.