معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: ۴۰ عنوان برنامه در گرامیداشت هفته گردشگری در سطح استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  صغری فرشی، معاون گردشگری اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل گفت: در گرامیداشت روز جهانی جهانگردی و هفته گردشگری 40 عنوان برنامه در سطح استان اردبیل برگزار شد.

او با اشاره به برگزاری برنامه‌های استانی افزود: در این هفته مسابقه عکس با محوریت روستا، غذا، و لباس محلی و سنتی در فضای مجازی، معرفی روستای شیران با عنوان هر خانه یک اقامتگاه و هر خانواده یک میزبان و تبلیغات وسیع معرفی جاذبه‌های استان در فضای مجازی اجرا شد.

فرشی با اشاره به برگزاری برنامه‌ها در مرکز استان گفت: اهداء لوح تقدیر و تجلیل از واحدهای، بازدید فرماندار اردبیل از روستای سردابه، برگزاری کارگاه آموزشی بازاریابی گردشگری در رسانه‌های اجتماعی به صورت مجازی به همت معاونت گردشگری و موسسه آموزشی هنر سیر عالی‌قاپو، برگزاری گارگاه‌های آموزشی روایتگری و خلاقیت در اجرای تور و نقش مشارکت جوامع محلی در توسعه گردشگری روستایی به صورت مجازی به همت معاونت گردشگری و موسسه آموزشی تدبیرگستران توسعه اردبیل و دیدار فعالان صنعت گردشگری با امام جمعه محترم اردبیل از برنامه‌های این هفته در اردبیل بود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با قدردانی از همکاری و مشارکت مزرعه گردشگری آرتان در برگزاری برنامه‌های هفته گردشگری بیان کرد: در این هفته شاهد برگزاری برنامه‌هایی شامل مسابقه بازی‌های بومی و محلی به مدت دور روز، جشنواره پخت سیب‌زمینی، کارگاه های آموزشی شناخت خدمات گردشگری، کارگاه های آموزشی اصول پذیرایی و الگوهای رفتاری و کارگاه‌های آموزشی گردشگری کشاورزی در مزرعه گردشگری آرتان بودیم.

او با اشاره به برنامه‌های شهرستان کوثر گفت: برگزاری مسابقه عکاسی از جاذبه‌های گردشگری در فضای مجازی، برگزاری کارگاه آموزشی الگوهای رفتاری و اخلاق حرفه‌ای در گردشگری، تجلیل از فعالان صنعت گردشگری، برگزاری مسابقه نقاشی، برپایی بازارچه صنایع دستی و برگزاری جلسه توجیهی با دهیاران بخش فیروز و مرکزی در این شهرستان اجرا شده است.

فرشی برگزاری نشست صمیمی سرمایه‌گذاران شهرستان با معاون سرمایه گذاری، غبارروبی مزار شهدای گمنام با حضور فرماندار و روسای ادارات، تهیه مستند از باغات به شهرستان کوثر و آماده‌سازی برای پخش همزمان با برگزاری اولین جشنواره به، رو نمایی از تابلوی بزرگ جاده‌ای واقع در مسیر سرچم و حضور فرماندار شهرستان در اداره و تبریک روز جهانی جهانگردی به همکاران در کوثر را از دیگر برنامه‌های این شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.