معاوم استاندار اردبیل:

بهره برداری از معادن استان هدفمند و علمی به پیش می‌رود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: بهره برداری از معادن استان هدفمند و علمی به پیش می‌رود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرزاد قلندری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در جلسه با نمایندگان صنفی معدن کاران و مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط گفت: با برنامه ریزی و هماهنگی لازم، معادن راکد و منجمد به چرخه تولید برمی گردند و سهم بخش معدن از رونق تولید و ایجاد اشتغال مولد افزایش می یابد.

او بر استفاده از ظرفیت های شورای معادن و تشکل های صنفی بخش معدن تاکید کرد و افزود: دستگاه های متولی نسبت به آسیب شناسی و حل مشکلات این بخش اقدام می کنند و در صورت نیاز به رفع موانع و تسهیل امور در سطح استانی وپیگیری در سطح ملی آمادگی کامل وجود دارد.

قلندری اظهار کرد: در بخش معدن استان ظرفیت های بسیار مناسبی وجود دارد که باید مورد بهره برداری صحیح قرار بگیرد و در استخراج و فرآوری باید به الزامات زیست محیطی و ایجاد صنایع پایین دستی معدنی به منظور جلوگیری از خام فروشی توجه شود‌.

معاون استاندار با اشاره به وجود سه پهنه معدنی شناخته شده کشور در محدوده استان اردبیل، از همه دست اندرکاران خواست تا با برنامه ریزی هدفمند و علمی در ارتقاء کمی و کیفی معادن استان اقدام کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار