مدیر کل پشتیبانی امور دام استان اصفهان عنوان کرد؛

توزیع نهاده‌های دامی با قیمت مصوب دولتی

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان اصفهان گفت: ۸۰ هزار و ۱۶۳ تن کنجاله سویا، ۴۰ هزار و ۴۹۸ تن ذرت و ۴۷ هزار ۲۴۸ تن جو، توسط پشتیبانی امور دام استان با نرخ مصوب دولتی توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علی اکبر نجفی، مدیر کل پشتیبانی امور دام استان اصفهان با اشاره به اقدامات شکل گرفته در جهت کمک به فعالان و تولیدکنندگان اظهار کرد: با توجه به رسالت شرکت پشتیبانی امور دام در زمینه تنظیم بازار نهاده‌های اصلی خوراک دام وطیور شامل کنجاله سویا، ذرت و جو و همچنین تنظیم بازار فرآورده‌های پروتئینی شامل گوشت منجمد و مرغ منجمد، تامین نهاده‌های دامی و فرآورده‌های پروتئینی در حال انجام است.

او ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه، در زمینه نهاده‌های دامی، ۸۰ هزار و ۱۶۳ تن کنجاله سویا، ۴۰ هزار و ۴۹۸ تن ذرت و ۴۷ هزار ۲۴۸ تن جو، توسط پشتیبانی امور دام استان با نرخ مصوب دولتی توزیع شده است که در مجموع ۱۶۷ هزار و ۹۰۹ تن نهاده‌های دامی با نرخ مصوب دولتی در سطح استان توزیع شده است.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان اصفهان اضافه کرد: همچنین از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه ۸۰۵ تن گوشت قرمز منجمد و دو هزار و ۸۹۶ تن گوشت مرغ منجمد و در مجموع سه هزار و ۷۰۱ تن فرآورده‌های دامی توسط پشتیبانی امور دام استان با نرخ مصوب دولتی توزیع شده است. توزیع تمامی این اقلام در راستای تنظیم بازار انجام شده و نتایج مثبتی نیز به همراه داشته است.

او تصریح کرد: به منظور تامین ذخایر استراتژیک و حمایت از دامدارن استان، از ۲۸ خردادماه سال جاری، خرید گوشت گوساله منجمد از محل مازاد تولید داخل در قالب ۴۰۰ تن قرارداد با اتحادیه شرکت‌های تعاونی دامداران استان و چند واحد بسته‌بندی آغاز و ۳۸۰ تن از محموله مورد معامله قراردادها، تحویل و در سردخانه‌های این اداره کل ذخیره شده است.

نجفی افزود: با توجه به تمهیدات اخیر برای تخلیه و ترخیص کالا‌های اساسی بر اساس تعهد تامین و تخصیص ارز، موجبات تسهیل در ترخیص و توزیع نهاده‌های دامی فراهم شده است و به علاوه تمام تلاش شرکت پشتیبانی امور دام کشور و به تبع آن نمایندگی‌های استانی به حداقل رساندن تاثیر وقفه در توزیع نهاده‌های یاد شده در بازار داخلی از طریق توزیع ذخایر راهبردی و استراتژیک بوده است
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.