روشن: هیئت مدیره استقلال چیزی در مورد فوتبال نمی‌داند

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: هیئت مدیره استقلال با توجه به تصمیماتی که می گیرد نشان داده که چیزی از فوتبال نمی داند.

حسن روشن پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران در گفت‌وگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شرایط این روز‌های این تیم و انتخاب فکری به عنوان سرمربی آبی‌ها گفت: یک باشگاه برای انتخاب سرمربی تیم خود نباید اینگونه عمل کند. اینکه یکسری افراد جمع شوند و بدون تشکیل یک کمیته فنی سرمربی تیم را انتخاب کنند درست نیست. یک کمیته فنی باید حداقل ۳ سال در یک باشگاه حضور داشته باشد و با بررسی کامل تمام شرایط فرد مناسبی را برای هدایت تیم انتخاب کند. بعد از انتخاب سرمربی باید کادر فنی با همفکری سرمربی و کمیته فنی انتخاب شوند.

فرهاد مجیدی را به تیم آوردند و خرابش کردند و حال نوبت به فکری رسیده است

او ادامه داد: روز گذشته از وزرات ورزش با من تماس گرفتند و گفتند پیشکسوتان استقلال با وزیر در یک جلسه به همفکری خواهند پرداخت و بعد از آن اعلام شد محمود فکری به عنوان سرمربی تیم استقلال انتخاب شده است. من نمی‌گویم فکری گزینه مناسبی نیست بلکه او یک مربی فنی و استقلالی است، اما انتخاب سرمربی به این شکل به هیچ عنوان درست نیست. این یک تنور داغ است که برای هواداران درست شده است. پیش از این فرهاد مجیدی را به تیم آوردند و خرابش کردند و حال نوبت به فکری رسیده است.


بیشتر بخوانید


در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس دعوا نیست بلکه جنگ است

پیشکسوت استقلال بیان کرد: همیشه این موضوع را بیان کرده ام که در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس دعوا نیست بلکه جنگ است. کسی که می‌خواهد به چنین تیمی بیاید و سرمربی شود نباید تنها باشد. باید یک کمیته فنی و مدیریت قوی پشت او باشد. سعادتمند را چه کسی آورد و بعد از آن چه کسی او را بیرون کرد؟ گفته اند هیئت مدیره این کار را کرده، هیئت مدیره‌ای که هیچکس آن‌ها را نمی‌شناسد و اصلا هیچ چیزی در مورد فوتبال نمی‌داند.

هیئت مدیره استقلال چیزی در مورد فوتبال نمی‌داند

روشن در مورد انتخاب سرمربی استقلال گفت: سرمربی زیر نظر وزیر ورزش از طرف هیئت مدیره انتخاب شده است. هیئت مدیره‌ای که با وضعیت باشگاه استقلال آشنایی ندارد. بهترین راهی که انتخاب کرده ام این است که دیگر بازی‌ها را نگاه نمی‌کنم و دیروز نیز که از وزارت ورزش با من تماس گرفتند از آن‌ها تشکر کردم و به نشست نرفتم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
ممنون که به وزارت ورزش نرفتید
اونهایی که رفتن ظاهر استقلالی دارن
هیچ دلیلی برای بله گفتن و رفتن به وزارت وجود نداشت وبرای تیم استقلال نخواهد داشت
آخرین اخبار