دعوای تیم‌های لیگ دسته اول فوتسال بالا گرفت/ مقصودپور: قطعا با تیم تربت جام در لیگ دسته یک شرکت می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه هتل کاج تربت جام درباره حضور این تیم در لیگ دسته یک فوتسال توضیحاتی داد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرعامل باشگاه هتل کاج مدعی شد که با توجه به عدم پایبندی مدیران تیم "چیپس کامل" مشهد به تعهدات مالی، انتقال امتیاز این تیم در دسته اول فوتسال کشور به "چیپس کامل" منتفی است، که این ادعا واکنش مدیران "چیپس کامل" را به دنبال داشت و حواشی زیادی را در مسابقات لیگ دسته اول به وجود آورد.

مقصودپور مدیرعامل هتل کاج در اظهارات روز گذشته خود اعلام کرد که به خاطر بد عهدی "چیپس کامل" در پرداخت قسط اول و دوم و همچنین عدم پرداخت قسط سوم در تاریخ ۷ مهر ماه ۹۹ و با استناد به بند ۳ قرارداد مورد قبول طرفین این معامله فسخ می‌شود.

از طرف دیگر رنجوری مدیرعامل چیپس کامل مشهد هم در واکنش به صحبت‌های مقصودپور تاکید کرد که هتل کاج به هیئت فوتبال و فدراسیون فوتبال بدهکار است و مشکلی برای پرداخت قسط سوم وجود ندارد و این قرارداد نمی‌تواند به هیچ وجه فسخ شود.

حال یک روز از این اتفاقات می‌گذرد و با وجود اینکه اهالی فوتسال استان خراسان رضوی در انتظار ختم به خیر شدن این موضوع هستند تا نماینده این استان به دور از هرگونه حواشی در لیگ دسته اول که از آذرماه آغاز می‌شود به میدان برود، اما نه تنها اختلافات دو باشگاه حل نشده، بلکه باعث به وجود آمدن تنش‌ها زیادی شده است.

حتما اتفاقات سال ۹۲ را به یاد دارید که تیم فوتبال ابومسلم تیم ریشه دار استان ۲ شقه شد و با ایجاد دو دستگی در این باشگاه همزمان ۲ تیم مختلف تمرین می‌کردند و ضربات بزرگی را به فوتبال استان زدند، حال پس از گذشت ۷ سال از این ماجرا، دوباره ورزش استان شاهد اتفاقات عجیب و غریبی خواهد بود. شنیده می‌شود مدیران هتل کاج در تصمیم تیمداری خود جدی هستند و می‌خواهند دوباره از تربت جام در لیگ دسته اول فوتسال کشور شرکت کنند.

همچنین در این بین گفته می‌شود جلساتی هم بین مدیرعامل هتل کاج و مسئولان تربت جام برگزار شده و قول‌های فراوانی برای حمایت از این تیم داده شده است. از طرفی به نظر نمی‌رسد باشگاه "چیپس کامل" هم که به تازگی در لیگ دسته دوم شرکت کرده تا آمادگی لازم برای حضور در لیگ دسته اول را کسب کند، به همین راحتی‌ها کنار برود و اگر تمرین دو تیم را به صورت همزمان دیدید تعجب نکنید!

در همین راستا مقصودپور مدیرعامل هتل کاج تیمداری مجدد در لیگ دسته اول کشور در گفت و گو با خبرنگار ما این موضوع را تایید کرد و بیان داشت: قطعا دوباره در لیگ دسته اول فوتسال کشور تیمداری خواهیم کرد و با حمایت‌های مسئولان تربت جام به دنبال این هستیم تا با انتخاب کادر فنی و دعوت از بازیکنان تمرینات خود را با قدرت آغاز کنیم.

او با بیان اینکه احتمال تفاهم با باشگاه چیپس کامل وجود ندارد نیز افزود: با توجه بدعهدی‌هایی که دیدیم و عدم امکان توافق با طرف مقابل، به صورت قانونی معامله را فسخ می‌کنیم و هر زمان که آقایان بخواهند حاضر هستیم ۲ قسط دریافتی را پس بدهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار