در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

بازار وحشتناک کاغذ مانع فعالیت ناشران است

آذر گفت: برای ناشر به صرفه نیست که در این بازار وحشتناک کاغذ، کتابی منتشر کند.

علیرضا آذر شاعر نام آشنای کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتشار اثر جدیدش گفت: فعلا تنها خبری که هست کروناست. برای ناشر به صرفه نیست در این بازار وحشتناک کاغذ، کتابی منتشر کند. حتی از ناشر دیگری پیشنهاد برای انتشار کتاب داشتم، اما به دلیل اینکه تنها با انتشارات نیماژ کار می‌کنم پیشنهاد آن‌ها را برای انتشار کتاب جدید نپذیرفتم.


بیشتر بخوانید



وی افزود: انتشارات نیماژ در شرایط کنونی بیشتر روی فروش کتاب تمرکز کرده است. فعلا برای انتشار کتاب جدیدم تصمیمی نگرفته اند و در شرایط کنونی کتابی منتشر نمی‌کنند تا شرایط نشر به ثبات برسد. متن برای چاپ هم دارم.

این شاعر ادامه داد: خودم الان بیشتر در شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام و کانال تلگرام و سایت شخصی آثارم را منتشر می‌کنم. مجموعه آلبومم که قرار بود به صورت فیزیکی رونمایی شود، با توجه به شرایط کنونی و به منظور جلوگیری از تجمعات روی سایتم به نمایش گذاشته شد.

آذر بیان کرد: برنامه دیگری هم داریم که قرار است در فضای مجازی برگزار شود. در یکی دو ماه آینده یک شگفتانه بزرگ برای طرفدارانم خواهیم داشت. تصمیم‌های آن گرفته شده و منتظر فراهم شدن مقدماتش هستیم.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار