فعالیت یکهزار و ۳۶۴ داوطلب جمعیت هلال احمر برای مقابله با کرونا در زنجان

مدیرعامل هلال احمر استان زنجان از فعالیت یکهزار و ۳۶۴ نفر از داوطلبان و پرسنل هلال احمر زنجان برای کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در زنجان خبر داد.

میرزایی مدیرعامل هلال احمر استان زنجان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،گفت: یکهزار و ۳۶۴ نفر از داوطلبان و نیرو‌های امدادی هلال احمر زنجان، با همکاری نیروی انتظامی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، از تاریخ ۱۹ اسفندماه ۹۸ تا ۲۴ فروردین ماه امسال در مبادی ورودی  شهرستان های  زنجان در قالب  پست‌های بازرسی سلامت، غربالگری و تب سنجی فعالیت داشتند.

 او افزود: در این بازه زمانی تعداد ۹۷ هزار و ۶۰۷ سرنشین خودرو‌های عبوری در ورودی‌های استان زنجان از لحاظ ابتلا به ویروس کرونا مورد سنجش قرار گرفتند.

میرزایی ادامه داد: از کل تعداد افراد آزمایش شده توسط نیرو‌های هلال احمر در استان زنجان ۴۲۲ نفر علائم تب داشتند که از این تعداد ۳۶۹ نفر به مراکز درمانی استان زنجان منتقل شدند.

مدیرعامل هلال احمر استان زنجان گفت: علاوه بر این فعالیت‌ها نیرو‌های هلال احمر با مراجعه به ادارات استان زنجان، یکهزار و  ۸۰۰ کارمند شاغل در دستگاه‌های اجرایی را مورد غربالگری و تست سلامت قرار دادند.

میرزایی افزود: این ادارات شامل دادگستری، شهرداری، بیمه سلامت، پست و مخابرات، تعزیرات حکومتی، منابع طبیعی و آبخیزداری، پزشکی قانونی، اداره کل استاندارد، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و اداره کل کتابخانه‌های استان زنجان و سازمان تعاون روستایی بوده است.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.