«ارتش ترامپ» برای جمع‌آوری شواهد تقلب در انتخابات آمریکا

حزب جمهوری‌خواه آمریکا هزاران نفر را برای نظارت بر مراکز رای‌گیری زودهنگام با هدف یافتن شواهدی مبنی بر تقلب در انتخابات این کشور تعیین کرده‌ است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، حزب جمهوری‌خواه آمریکا هزاران نفر را برای نظارت بر مراکز رای‌گیری انتخابات زودهنگام به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای یافتن شواهدی مبنی بر تقلب در انتخابات ریاست جمهوری این کشور به کار می‌گیرد.

خبرگزاری رویترز به نقل از ۲۰ منبع آگاه گزارش داد که این افراد در ایالت‌های کلیدی مانند پنسیلوانیا، فلوریدا و ویسکانسین به دنبال یافتن بی‌نظمی‌ها به خصوص درباره آرای پستی خواهند بود.

منابع آگاه جزئیاتی درباره این موضوع که تاکنون چند داوطلب برای این طرح ثبت‌نام کرده‌اند، ارائه نداده‌اند، اما پیش از این کمپین انتخاباتی ترامپ اعلام کرده بود که ۵۰ هزار ناظر را برای سراسر آمریکا در نظر خواهد گرفت.

قرار است این افراد تصاویر و ویدئو‌هایی را جمع‌آوری کنند که جمهوری‌خواهان بتوانند از آن‌ها در راستای تایید ادعای ترامپ مبنی بر تقلب در انتخابات استفاده کنند.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار است سوم ماه نوامبر (۱۳ آبان ماه) برگزار شود. ترامپ بار‌ها تاکید کرده است که در صورتی که احساس کند در انتخابات تقلب شده حاضر به پذیرش نتایج آن نخواهد بود. سیاستمداران دموکرات نگران هستند ترامپ در صورت شکست در انتخابات حاضر به پذیرش انتقال مسالمت آمیز قدرت نباشد.


بیشتر بخوانید:


بامداد امروز چهارشنبه نیز رئیس جمهور آمریکا بار دیگر از وقوع احتمالی تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر خبر داد.

ترامپ در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: ۱۱ هزار نفر از ساکنان ایالت کارولینای شمالی به طور ناصحیح فرم ثبت نام برای رای دهی در انتخابات را دریافت کرده اند. همچنین در لس آنجلس ایالت کالیفرنیا ۲ هزار رای دهنده برگه‌های رای گیری معیوب به دستشان رسیده است که بی تردید می‌خواستند به من رای دهند.

او افزود: از این موارد به طور گسترده در ایالت‌های مختلف دیده می‌شود. این انتخابات فاسدترین انتخابات در تاریخ آمریکا خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار