فکری: خوشحالم به استقلال بازگشتم/ تیم را جایگاه واقعی خود باز می‌گردانیم

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال درباره دلیل حضور خود در جمع آبی‌های پایتخت توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود فکری سرمربی سابق تیم فوتبال نساجی به تیم فوتبال استقلال ملحق شد و فصل آینده هدایت آبی پوشان را بر عهده دارد.

محمود فکری سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال گفت: خیلی خوشحالم که به خانه خودم بازگشتم. از تمام بزرگتر‌ها و پیشکسوتان رخصت می‌خواهم تا کارم را در استقلال شروع کنم.

فکری بیان کرد: امیدوارم با کمک هواداران و تمام اعضای مجموعه استقلال کاری کنیم که این تیم به جایکاه واقعی خودش بازگردد.

او تصریح کرد: از هئیت مدیره و مدیرعامل استقلال بازهم تشکر می‌کنم. اگر مشکل خاصی رخ ندهد از جمعه شروع می‌کنیم. برخی مشکلات در تیم استقلال وجود دارد. این مسائل را برطرف می‌کنیم.

فکری بیان کرد: بازیکنان خوبی را در اختیار داریم. اگر بتوانیم خالصانه در اختیار تیم باشیم موفق می‌شویم. استقلال با یک کار تیمی می‌تواند موفق شود. اگر همه وظایف خود را بدانند و به خوبی آن را انجام بدهد صد درصد اسنقلال به جایگاه واقعی خودش باز می‌گردد ۰.

سرمربی جدید استقلال گفت: از بازیکنان جدید استقلال شناخت داریم. قبل از حضور من در استقلال این نفرات به تیم ملحق شدند. البته اگر استقلال به نقل و انتقالات توجهی نمی‌کرد نمی‌تواتستیم همین بازیکنان را هم جذب کنیم و کار سخت‌تر می‌شد.

او بیان کرد: روی بازیکنان دقیق‌تر می‌شویم. بازیکنان توانمند هستند و برای سربلندی استقلال تلاش می‌کنیم.

فکری اظهار داشت: کادرفنی تیم نساجی به استقلال نقل مکان می‌کنند. آرش برهانی قرار است به نیمکت استقلال اضافه شود. البته برای مربی دروازه بانان شخص دیگری را در نظر داریم.

او گفت: نمی‌خواهم درباره نساجی صحبت کنم. زمانی که نفت مسجدسلیمان را به لیگ برتر آوردم برخی مسائل را دیدم. دوست نداشتم به هر قیمتی کار کنم. سال قبل هم با نماینده اراک به توافق رسیدم و به دلیل اینکه حرف زده بودم زمانی که نفت بازهم به من پیشنهاد داد از آن‌ها خواستم از آلومینیوم رضایت من را بیگیرند.

فکری گفت: هیچچ وقت نخواستم اخلاق را زیر پا بگذارم. مطمئن بودم روی محمود فکری به استقلال می‌رسد. تقدیر بود از نساجی به استقلال برسم. با توجه به بازی‌های سنگین نساجی کسی حاضر نبود هدایت این تیم را قبول کند. به طرفداران نساجی می‌گویم که تیمی را بسته ام که تا ۵ سال دیگر می‌تواند مدعی باشد.

او بیان کرد: با توجه به کمبود بودجه نساجی تیمی با هزینه کمتری را بستیم و هواداران نگران این تیم نباشند.

فکری گفت: آرزوی هر مربی است که بازیکنان توانمدی مثل بازیکنان استقلال را داشته باشد. سعی کرده ام هر جا که حضور داشتم به همه احترام بگذارم. بازیکنان اگر وظایف خود را انجام بدهند اتفاقات خوبی برای آن‌ها رخ می‌دهد. سعی می‌کنیم فضای خوبی را درست کنیم.

سرمربی جدید استقلال خاطر نشان کرد: هواداران سهم زیادی از نتایج تیم دارند. مطمئن باشید وجود هواداران را حس می‌کنیم. به هواداران قول می‌دهم اگر اتفاق خاصی رخ ندهد ۲۵ محمود فکری و با غیرت برای تیم آماده می‌کنم. بیشتر از حد توان برای تیم تلاش می‌کنیم. استقلال برای قهرمانی بسته شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۱۸ مهر ۱۳۹۹
خوشحال نباش که سرنوشت منصوریان در انتظارته,میگی نه,بشین و نگاه کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
مگه جایگاه واقعی کیسه کجاس :)))))))) به لطف ددی مسعود و داورو فدراسیون به زور میشید نایب قهرمان همونم بگید خدارو شکر :)))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۰۹ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
فرهاد تیم رو نایب قهرمان کرد و فینال حذفی هم برد.هر نتیجه غیر از قهرمانی این فصل یعنی شکست.هرچند معتقدم فکری در حد استقلال نیست.چند وقت دیگه باجناقشم میارند.به قول حسن آقا روشن این سناریو از قبل نوشته شده بود.
Iran (Islamic Republic of)
علیاری
۲۲:۴۴ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
ما هم خوشحالیم که تا دو سال دیگر ، انشاا...کسی از یک بچه لوس و مغرور به عنوان سر مربی استقلال نام نمی برد
آخرین اخبار