دبیر جدید شورای هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه معرفی شد

با حضور رئیس دانشگاه، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه، و اعضای شورای هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه، دبیر جدید این شورای معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ در ابتدای این آیین تکریم و معارفه؛ حجت السلام و المسلمین هاشمی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی به تاریخچه تشکیل شورای هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاهها در سطح کشور اشاره نمود و در بخش دیگری از سخنان خود جایگاه اساتید دانشگاه‌ها را رفیع و ارزشمند عنوان کرد.

حجت السلام و المسلمین هاشمی در ادامه سخنان خود بر ضرورت بهره‌مندی هر چه بیشتر از ظرفیت‌ها و توانمندیهای اساتید در راستای رفع مشکلات جامعه و ارتقاء سطح مسائل فکری ، فرهنگی و تربیتی جامعه تاکید نمود.

او همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از زحمات و تلاشهای بیست ساله موسوی مقدم به عنوان دبیر شورای هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه تقدیر نمود و برای آقای محمدیان به عنوان دبیر جدید این شورا آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه نیز محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی و خیرمقدم به حاضران؛ به اهمیت جایگاه اساتید در سطح دانشگاه و رسالت آنان در راستای ارتقاء دانش فرهنگ و پرورش دانشجویان اشاره کرد و خاطرنشان نمود که شورای هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه به عنوان یک واحد شایسته در راستای افزایش ظرفیت اساتید و دانش افزایی آنان با گسترش امور فرهنگی و اعتلای آنان در سطح دانشگاه نقشی بی بدیل دارد.

کریمیان بیان کرد: اگر در سطح دانشگاه به لحاظ علم فرهنگ و پرورش نیروی انسانی عرصه سلامت موفقیتی داشته‌ایم، حاصل کار اساتید و نقش شایسته شورای هم اندیشی اساتید و نخبگان در جهت رهنمون ساختن اساتید به رسالت خطیر آنان بوده و رئیس و دست اندرکاران آن با تلاش صادقانه برای ائتلاف اعتلای نام دانشگاه گام برداشته‌اند.

او در خاتمه سخنان خود ضمن تقدیر از خدمات و تلاشهای بیست ساله موسوی مقدم دبیر سابق شورای هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه؛ برای فتح‌الله محمدیان به عنوان دبیر جدید جدید این شورا آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

انتهای پیام/ د

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.