قرائت زیارت اربعین در بقاع متبرکه استان کرمانشاه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: زیارت اربعین همنوا با مقام‌معظم رهبری با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در بقاع متبرکه شاخص استان کرمانشاه قرائت می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام  محمد صالحی گفت: مراسم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی امروز پنجشنبه مصادف با اربعین همزمان با سراسر کشور در بقاع متبرکه استان کرمانشاه آغاز شد.

او اظهار داشت: برگزاری مراسم سخنرانی، عزاداری، روضه خوانی و همچنین محفل انس با قرآن کریم در حیاط بقاع متبرکه و پخش زیارت اربعین از ماذنه‌های بقاع از دیگر برنامه‌های شب و روز اربعین است و این مراسم با حضور حداقل افراد آن هم به شرط سلامت برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف استان ادامه داد: همچنین برگزاری ایستگاه‌های صلواتی و پذیرایی در بقاع متبرکه اکیدا ممنوع است.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به توزیع سه هزار بسته معیشتی در ایام اربعین گفت: خدمات اوقاف در زمینه برپایی موکب‌های اربعین برکسی پوشیده نیست و پارسال با چهارموکب از ورودی کرمانشاه تا مرز خسروی در خدمت زائران‌امام حسین علیه السلام بودیم.

او  اضافه کرد: امسال شرایط کشور و جهان مانع از این توفیق شد و در این راستا تعداد سه هزار بسته معیشتی ویژه ایام اربعین میان اقشار متضرر از کرونا توزیع کردیم و امیدواریم به حق امام‌حسین علیه السلام به زودی شر این ویروس منحوس از سر ملت ایران و مردم‌جهان کم شود.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار