معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم خبر داد؛

بازداشت ۲ تن از مخلان سلامت شهروندان قم

سرهنگ حاجی زاده گفت:۲ تن در قم که با تحریک شهروندان اقدام به تجمع و عزاداری بدون رعایت موارد بهداشتی کرده بودند،بازداشت شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سرهنگ حاجی‌زاده،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم اظهار کرد:  برابر خبر واصله ۲نفر که با تحریک نمودن شهروندان برای تجمع و برگزار‌ی عزاداری بدون رعایت شیوه نامه های بهداشتی، قصد به خطر انداختن سلامت عمومی شهروندان را داشتند، شناسایی و دستگیر شدند.

او افزود:این‌طور که مطلع شدیم قبلاً افراد مذکور به دستور العمل‌های بهداشتی بی‌توجهی کرده بودند و بار‌ها از سوی مراجع ذی‌صلاح به آنان تذکرات لازم داده شده بود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم عنوان کرد: هرگونه تجمع و راهپیمایی برخلاف دستورالعمل های بهداشتی و سلامت همشهریان است و قطعا با برگزارکنندگان برخورد لازم به عمل می‌آید.

حاجی زاده با بیان این که امروز در قم هیچ گونه تجمع یا راهپیمایی برگزار نمی‌شود،تاکید کرد: تقاضا می‌کنیم برای پایان دادن به زنجیره کرونا شهروندان  با مصوبه ستاد پیشگیری از بحران قم همکاری  و از حضور در راهپمایی و تجمع در اربعین حسبنی اجتناب کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم ضمن قدردانی از عزاداران حسینی برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی گفت:حفظ و صیانت از سلامتی مردم از الویت های پلیس قم است.

گفتنی است : محدودیت‌های کرونایی که به مدت یک هفته در قم اجرا شده بود باتوجه به تداوم وضعیت قرمز یک هفته دیگر تمدید شده است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار