عزم راسخ قوه‌ی قضائیه برای حل مشکلات فعالان اقتصادی

رئیس قوه‌ی قضائیه گفت: به فعالان اقتصادی اطمینان می‌دهیم که دستگاه قضا با عزمی راسخ، به دنبال حل مشکلات آنان است تا جهش تولید محقق شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی رئیس قوه قضائیه در دیدار با فعالان اقتصادی خراسان جنوبی، از کارآفرینان خواست با اراده قوی و به دور از نا امیدی، در اجرای اقدامات اشتغالزای خود مصمم باشند.

او خام فروشی محصولات و پتانسل‌ های هر استان را نادرست دانست و افزود: ارزش افزوده در صنایع تبدیلی، فرآوری و بسته بندی است و این را امروز تمام کشور‌های پیشرفته دنیا به خوبی فهمیده اند، و ایران نیز که کشوری ثروتمند است و باید با جلوگیری از خام فروشی محصولات و پتانسیل هایش، بر سود تولیدکننده و مصرف کننده بیافزاید.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با تاکید بر کاهش واردات بی رویه به ایران بیان کرد: باید با افزایش تولیدات با کیفیت در کشور، از هدر رفتن منابع مالی ایران جلوگیری کنیم.

رئیس قوه قضائیه در خصوص پتانسیل‌های مرز نیز افزود: ایران می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های مرزی، روابط تجاری خود با کشور‌های همسایه را به روابط بین المللی توسعه دهد.

او همچنین خراسان جنوبی را استانی مستعد دانست که باید برای کاهش فقر موجود در این استان، اقدامات کارآفرینان، مدبرانه و مدیرانه دنبال شود تا کمبود‌های موجود به حداقل برسد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار