سامانه برگزاری آزمون آنلاین کتابخوانی شیراز راه اندازی شد

همزمان با برپایی خیمه‌گاه اربعین، خیمه گاه کتاب اربعین در موکب احمدابن موسی (ع) پایتخت کتاب ایران راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با بیان اینکه موکب احمد ابن موسی (ع) شهرداری شیراز یکی از بزرگترین موکب‌های ایران در مرز شلمچه است که به ارائه خدمات فرهنگی و رفاهی به زائرین پیاده اربعین حسینی می‌پردازد، گفت: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، توفیق راه اندازی موکب در مرز از کارکنان خدوم شهداری شیراز صلب شد با این حال موکب به صورت نمادین در فضایی در حدود ۳۰۰ متر مریع برپا شده و فعالیت فرهنگی و هنری با محور فرهنگ عاشورا و سیره امام حسین (ع) پرداخت.

فرزاد صدری افزود: خیمه گاه کتاب اربعین پارسال در موکب احمدابن موسی (ع) شلمچه برپا شد و علاوه بر راه اندازی کتابخانه در گردش برای زائران، مسابقه کتابخوانی «چله نشین عشق» نیز برگزار شد.

سامانه برگزاری آزمون آنلاین کتابخوانی شیراز راه اندازی شد

او با بیان اینکه امسال نیز خیمه گاه کتاب همزمان با کسب عنوان پایتخت کتاب ایران برای شیراز برپا شد، بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا و لزوم استفاده از ظرفیت فضای مجازی در رویداد‌های فرهنگی، سامانه آزمون آنلاین کتابخوانی به صورت آزمایشی فعالیت خود را از ابتدای امسال آغاز کرد که همزمان با روز اربعین در خیمه گاه کتاب موکب احمدابن موسی (ع) آغاز به کار کرد.

سامانه برگزاری آزمون آنلاین کتابخوانی شیراز راه اندازی شد

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز افزود: هم اکنون تا پایان ماه صفر آزمون «چله نشین عشق» بر روی سامانه ادامه خواهد داشت و عموم مردم می‌توانند به راحتی در این آزمون که در برگیرنده پرسش‌هایی درباره کتاب‌هایی عاشورایی است، شرکت کنند.

سامانه برگزاری آزمون آنلاین کتابخوانی شیراز راه اندازی شد

او ادامه داد: این سامانه به آدرس www.shiraz-brc.ir فعالیت می‌کند و از این پس آمادگی دارد به تمام موسسات خصوصی و دولتی در زمینه برگزاری آزمون کتابخوانی خدمات ارائه دهد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار