آیت الله فلاحتی:

واگذاری مسکن به بخش خصوصی خسارت زا است

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه واگذاری بخش مسکن به بخش خصوصی خسارت زا است، گفت: دولت ساخت مسکن را فعال کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه‌های نماز جمعه رشت واگذاری مسکن به بخش‌های خصوصی را خسارت زا عنوان کرد و گفت: دولت ساخت مسکن را خود به عهده بگیرد و این بخش را فعال کند.

او با بیان اینکه توجه به مسکن یکی از مسائل مهم در اقتصاد جامعه محسوب می‌شود، افزود: اگر دولت به مسکن توجه داشته باشد بخش‌های مختلف اقتصاد جامعه فعال می‌شود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه قرار بود سالانه یک میلیون مسکن در کشور ساخته شود که به آن بی توجهی شده است، ادامه داد: ملت می‌خواهد که دولت و مجلس بخش مهم مسکن که موجب رونق اقتصادی و تأمین مسکن برای مردم می‌شود را فعال کنند.

آیت الله فلاحتی به توطئه قدرت‌های استکباری علیه ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز ایران اسلامی عزیزترین کشور در جهان محسوب می‌شود و این عزت به برکت اسلام، خون شهدا و ایستادگی ملت ایران تحقق پیدا کرده است.

او به عادی سازی روابط بین امارات و بحرین با رژیم جعلی صهیونیستی اشاره کرد و افزود: دولت عربستان نیز می‌خواهد رابطه خود با رژیم صهیونیستی را علنی کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه دولت عربستان دولت جانی دنیای معاصر است، بیان داشت: برخی سران خیره سر عرب با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ملت‌ها را ذلیل کردند و این روند برای مسلمانان غیور به ویژه ملت ایران غیرقابل تحمل است.

آیت الله فلاحتی همچنین در سلسه مباحث زندگی در سایه اسلام به عفت، شرم و حیا در بخش‌های مختلف زندگی شخصی و اجتماعی انسان‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از مواردی که رعایت آن موجب سعادت انسان در دنیا و آخرت می‌شود، شرم و حیا در مسائل جنسی است.

او بسیاری از معضلات اجتماعی را ناشی از نبود شرم، حیا و عفت در مسائل جنسی دانست و تصریح کرد: خدای متعال در سوره مومن به چهار ویژگی مومنان راستین اشاره می‌کند و می‌فرماید: خشوع در عبادت از ویژگی مومن راستین است، مومن راستین از سخن بیهوده دوری می‌کند، مومنان راستین کسانی هستند که زکات مال خود را ادا می‌کنند و مومنان کسانی هستند که شرمگاه خود را از آلوده شدن به گناه حفظ و حراست می‌کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.