رئیس سازمان صمت قم خبر داد؛

اجرای ۶۱۴ طرح صنعتی و معدنی در قم/ ۲۰ هزار نفر شاغل می شوند

رئیس سازمان صمت قم از اجرای ۶۱۴ طرح صنعتی و معدنی در قم با هزینه ۱۸ هزار و ۸۹ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، محمود سیجانی،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با اشاره به وضعیت طرح‌های در دست اجرای صنعتی و صنایع معدنی در استان قم اظهار کرد: ۶۱۴ طرح در دست اجرای صنعتی و صنایع معدنی در استان قم وجود دارد که حجم سرمایه‌گذاری برای این طرح‌ها ۱۸ هزار و ۸۹ میلیارد تومان است و بهره برداری از طرح‌ها برای ۲۰ هزار و ۴۳۳ نفر ایجاد اشتغال می‌کنند.

او ادامه داد: مهم ترین طرح‌های در دست اجرای صنعتی و صنایع معدنی استان قم در زمینه محصولات فولادی و آهنی، ساخت انواع محصولات پلاستیکی، انواع لوله و پوشش لوله، کاغذ از کربنات کلسیم، پنل خورشیدی چند کریستالی، تولید الیاف مصنوعی، انواع شمش فولادی، انیدرید فتالیک، فرآورده‌های لبنی، دی اکتیل فتالات و لوازم بهداشتی و سلولزی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: ۱۱۲ طرح در دست اجرای صنعتی و صنایع معدنی در استان با پیشرفت فیزیکی کمتر از ۲۰ درصد وجود دارد که حجم سرمایه گذاری برای این طرح‌ها سه هزار و ۶۳۲ میلیارد تومان است و طرح‌ها برای ۶ هزار و ۱۵۰ نفر اشتغال ایجاد می‌کنند.

سیجانی تعداد طرح‌های در دست اجرای صنعتی و صنایع معدنی استان قم با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد را ۳۷۲ طرح دانست و تصریح کرد: تاکنون برای این طرح‌ها هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده است و تکمیل آن‌ها نیاز به هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری دیگر دارد، طرح‌ها برای ۱۰ هزار و ۲۱۲ نفر اشتغال جدید ایجاد می‌کنند.

او ادامه داد: ۴۳۲ طرح در دست اجرای صنعتی و صنایع معدنی در استان قم با پیشرفت فیزیکی بالای ۴۰ درصد وجود دارد که حجم سرمایه گذاری برای این طرح‌ها هشت هزار و ۲۰۸ میلیارد تومان با ایجاد اشتغال برای ۱۱ هزار و ۵۶۷ نفر است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم عنوان کرد: ۵۰۲ طرح در دست اجرای صنعتی و صنایع معدنی در استان قم با پیشرفت فیزیکی بالای ۲۰ درصد با حجم سرمایه گذاری ۱۰ هزار و ۲۲۶ میلیارد تومان و ایجاد اشتغال ۱۴ هزار و ۲۸۳ نفر وجود دارد.

منبع:فارس

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار