کلنگ بهسازی و روکش محور کناره – سالاری رستم به زمین زده شد

​کلنگ بهسازی و روکش محور کناره – سالاری شهرستان رستم با اعتبار بیش از ۲۳ میلیارد ریال به زمین زده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس در بازدید از پروژه‌های در حال ساخت راه روستایی کناره-سالاری در شهرستان رستم، گفت: یکی از مؤلفه‌های غیر قابل کتمان در عرصه محرومیت زدایی و توسعه و پیشرفت، رونق بخشی به روستا‌ها برای تولید و اشتغال پایدار است و در این زمینه راهداری در زمینه ساخت و نگهداری راه‌های روستایی می‌تواند نقش مهمی را ایفا کند.

علیرضا سیاهپور ادامه داد: کلنگ بهسازی و روکش محور کناره – سالاری شهرستان رستم به زمین زده شد که این طرح با برآورد بیش از ۲۳ میلیارد ریال طی ۹ ماه توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس اجرا می‌شود.

او افزود: اسناد مناقصه احداث و تکمیل راه‌های روستایی تیشه گری، شکرآب، مورگاه پراشکفت، پس کوشککی، بردنگان، نزاع و قره کنار ماهور توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس تهیه و جهت تعیین پیمانکار اقدام لازم صورت می‌گیرد.

سیاهپور تصریح کرد: حذف نقاط حادثه خیز محور ارتباطی دشت تیرتاج-پاقلعه و همچنین سرنجلک-دهگپ، پیگیری جهت روکش آسفالت محور ارتباطی دشت تیرتاج-پاقلعه به طول ۳۰ کیلومتر، زیرسازی ۵/۵ کیلومتر جاده ارتباطی تنگ رودیان، زیرسازی جاده ارتباطی روستای چم ریز (آقاجان توکل) در حوزه دشمن زیاری نیز برنامه ریزی و پیش بینی شده است.

او بیان کرد: احداث و ایمن سازی محور چشمه گل به سرتاوه، پیگیری تامین اعتبار پروژه‌ی جاده‌ی دودک میدجان، تسریع در عملیات پروژه‌ی راه روستایی کناره _ سالاری، بررسی و پیگیری رفه نقاط دارای تصادف و دارای استعداد تصادف حوزه دو شهرستان از موارد مطروحه در این بازدید بود.

گفتنی است شهرستان‌های ممسنی و رستم در غرب شیراز و جنوب غربی ایران قرار دارند که متشکل از شهر‌های نورآباد، خومه زار، بابامنیر، مصیری، کوپن و جمعیت ۱۶۲ هزار نفر دارای پیشینه غنی و جاذبه‌های گردشگری متعددی است. ​

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار