امام جمعه اندیکا:

عمده‌ترین مشکلات مردم گرانی و بیکاری است

حجت الاسلام موسوی گفت: وضعیت معیشتی در شرایط بسیار بدی قرار گرفته دارد و عموم مردمی با مشکلاتی مواجه هستند که عمده‌ترین آن گرانی و بیکاری است.

حجت الاسلام موسوی سید اکبر امام جمعه اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: وضعیت معیشتی در شرایط بسیار بدی قرار گرفته است و عموم مردمی با مشکلاتی مواجه هستند که عمده ترین آن گرانی و بیکاری است، قیمت ها روزانه در حال تغییر است و این گرانی و تورم در منطقه محرومی مانند اندیکا بیشتر احساس می شود.

او افزود: مردم مشکلات اقتصادی و معیشتی را با تمام وجود لمس می کنند اما صبوری و امید به آینده باعث شده این شرایط را تحمل کنند. مردم اندیکا حتی در تهیه کپسول گاز و نفت سفید خود دچار مشکل هستند و با زحمت زیاد آن را تهیه می‌کنند.

حجت الاسلام موسوی بیان داشت: اندیکا بیش از ۳ ماه است که بعد از فوت فرماندار، دچار رهاشدگی مدیریتی شده است و نبود فرماندار باعث بوجود آمدن مشکلات بیشتری در شهرستان شده است. دولت و شخص استاندار باید پاسخگوی این ظلم بزرگ و آشکار باشند.

امام جمعه اندیکا ادامه داد: مردم بدانند برای حل مشکلات کشور مهم ترین راه حل، وجود دولت جوان و حزب اللهی هست که ان شاءالله همه ما در انتخابات ریاست جمهوری آینده با دقت نظر و انتخاب درست، زمینه آن را فراهم خواهیم کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار