رشد ۲۰ درصدی جابه‌جایی کالا در چهارمحال و بختیاری

در نیمه نخست امسال، جابه‌جایی کالا در استان چهارمحال و بختیاری با رشد وزنی ۲۰ درصدی همراه بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حسین مالکی معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای استان در سال‌های اخیر گفت: در نیمه نخست امسال جابه‌جایی کالا در ناوگان باری این استان ۲۰ درصد از لحاظ وزنی افزایش پیدا کرد.

او افزود: جابه‌جایی این میزان کالا در نیمه نخست امسال با ۲۰ درصد رشد به دو میلیون و ۵۵۰ هزار تن افزایش پیدا کرد در حالی که در نیمه نخست پارسال دو میلیون و ۱۰۰ هزار تن کالا از طریق ناوگان باری چهارمحال و بختیاری جابه‌جا شد.


بیشتر بخوانید


مالکی اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در جامعه و لزوم جابه‌جایی کالا‌های استراتژیک، اساسی و ضروری مردم، ناوگان باری چهارمحال و بختیاری بدون وقفه و به‌صورت شبانه‌روزی نسبت به اجرای این مهم اقدام کرد.

او با اشاره به فعالیت ۵۵ شرکت باربری در چهارمحال و بختیاری یادآور شد: هم اکنون ۱۶ هزار و ۵۰۰ نفر بر روی هفت هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو سنگین در ناوگان باری استان فعالیت دارند.

مالکی گفت: با توجه به گرانی و مشکلات تهیه لاستیک در دو سال گذشته، ۸۱ هزار حلقه انواع لاستیک ایرانی و خارجی از ۱۵ تیرماه ۱۳۹۷ تاکنون بین رانندگان ناوگان بار و مسافر چهارمحال و بختیاری توزیع شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.