کشف ۳۸ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک مواد مخدر آذربایجان غربی و مهاباد

سرپرست فرماندهی انتظامی مهاباد از کشف ۳۸ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی و شهرستان مهاباد از ۳ دستگاه خودرو، خبر داد.

سرهنگ سردار علیزاده سرپرست فرماندهی انتظامی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله‌ای مواد مخدر از محور‌های جاده‌ای جنوب کشور، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای باند شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی و تعامل با پلیس مبارزه با مواد مخدر مهاباد، ماموران حین کنترل خودرو‌های عبوری در سه راهی دارلک محور مهاباد _ ارومیه، خودرو‌ها (پژو ۴۰۵، پراید و لیفان) را متوقف و از آن‌ها ۳۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.


بیشتر بخوانید


سرهنگ علیزاده با بیان اینکه در این رابطه ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۳ متهم دستگیر شدند، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی مهاباد از همکاری و تعامل مردم با عوامل انتظامی در این شهرستان قدردانی کرد و گفت: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک و توزیع‌کنندگان مواد مخدر با تماس با تلفن ۱۱۰، عوامل انتظامی را مطلع سازند تا نیرو‌های انتظامی بتوانند با ورود به موقع خود با سوداگران مرگ مقابله کنند.

مهاباد در جنوب آذربایجان غربی و ۱۱۶ کیلومتری مرکز استان واقع شده است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.