۶ نفر دو روز گذشته در تصادفات جاده‌ای مازندران جان خود را از دست دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران گفت: در تصادف دو خودرو در منطقه دوهزار تنکابن دو نفر، در تصادف کامیون با یک دستگاه وانت نیسان در محور ساری - کیاسر ۲نفر، در تصادف جاه آمل به محمود آباد یک نفر و در تصادف جاده جویبار به ساری هم صبح امروز یک عابر پیاده جان خود را از دست دادند.

او راندن وسیله نقلیه با سرعت غیرمجاز در شرایط لغزندگی جاده را از مهمترین دلایل این تصادفات اعلام کرد و افزود: با افزایش سرعت وسیله نقلیه در شرائط بارانی عکس العمل راننده برای توقف وسیله نقلیه کاهش می‌یابد و همین امر احتمال وقوع تصادفات را افزایش می‌دهد.


بیشتر بخوانید


رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه در ایام پایان هفته و همزمان با حضور مسافران در استان، تمام نیرو‌های پلیس آماده باش هستند، افزود:علت بیشتر تصادف‌ها، راننده‌ها و تخلف از سرعت مطمئنه هستند، چون یک راننده ماهر و مسلط در شرایط آب و هوایی نامناسب می‌تواند تردد ایمن داشته باشد.

سرهنگ قدمی از رانندگان خواست با توجه به بارش‌های اخیر و سست شدن سنگها، احتمال ریزش سنگ و سیلاب در محور‌های کوهستانی با سرعت مطمئنه رانندگی و از توقف در نقاط رانشی که با تابلو مشخص شده است خودداری کنند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار