مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: طرح جامع گردشگری منطقه بولاغلار نیر بعد از ۱۵ سال تصویب شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در بازدید از طرح‌های گردشگری نیر و سرعین گفت: عملیات اجرایی پروژه‌های جهش تولید و اقتصاد مقاومتی در حوزه گردشگری شهرستان‌های نیر و سرعین مناسب و مطلوب است.

او افزود: با افتتاح این پروژه‌ها در سفر آتی وزیر میراث‌فرهنگی به استان، شاهد پویایی بیشتر گردشگری این شهرستان‌ها و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان منطقه باشیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: پیگیری‌های لازم برای رفع برخی مشکلات این سرمایه‌گذاران انجام می‌شود تا زمینه برای رفع آنها فراهم شود.

فلاحی با اعلام تصویب طرح جامع گردشگری منطقه بولاغلار نیر بعد از ۱۵ سال، از آمادگی این اداره کل برای حمایت از سرمایه‌گذاران خبر داد و افزود: رونق و توسعه بخش گردشگری در استان در سایه حمایت از سرمایه‌گذاران رخ خواهد داد.

او گفت: فرش قرمز ما در مقابل سرمایه‌گذاران پهن بوده و این اداره کل با حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مداوم تلاش می‌کند پروژه‌های گردشگری استان هرچه سریع‌تر در مدار بهره‌برداری قرار گرفته و منافع اقتصادی آن نصیب سرمایه‌گذاران و مردم شهرهای استان شود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.