ورزشگاه وحدت آستارا برای میزبانی در لیگ آزادگان باید ۱۴ نقص را رفع کند

مدیر عامل تیم فوتبال شهرداری آستارا گفت: رفع نواقص ورزشگاه وحدت این شهرستان برای برگزاری با انگیزه بازی‌های خانگی این تیم ضرورت دارد و مسئولان به این امر مهم توجه و اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آرش بابلیان مدیر عامل تیم فوتبال شهرداری آستارا در نشست خبری گفت:  بازی‌های خانگی شهرداری آستارا در لیگ دسته دوم در بندرانزلی برگزار شد و هزینه‌های زیادی برای تیم داشت.

او افزود: اگر ۱۴ نقص و کاستی مشخص ورزشگاه وحدت آستارا نظیر فنس دور زمین، نیمکت، رختکن و محل ورود و خروج بازیکنان رفع شود، امکان میزبانی تیم شهرداری فراهم خواهد شد و در این خصوص نماینده مردم شهرستان در مجلس، فرماندار، شهردار و شورای شهر آستارا قول مساعد داده اند.

مدیر عامل تیم فوتبال شهرداری آستارا  گفت: قرارداد همکاری حسن اشجاری با تیم شهرداری آستارا به عنوان سرمربی برای یک سال دیگر تمدید شد و به زودی با ۸ بازیکن جدید از لیگ‌های دسته ۳، ۲، یک و برتر کشور قرارداد همکاری بسته خواهد شد.

علی کارگر ، رئیس هیات مدیره باشگاه فوتبال شهرداری هم در این نشست گفت: هزینه شرکت در لیگ دسته یک فوتبال کشور از لیگ ۲ بیشتر است و برای انعقاد قرارداد با حامیان مالی این تیم برنامه ریزی شده است.

او افزود: هنرمندان شهرستان آستارا می‌توانند در فراخوان طراحی لوگوی باشگاه شهرداری با ارائه طرح‌های خود مشارکت کنند و به طرح برتر و برگزیده، جایزه نفیسی اهدا خواهد شد.

رئیس هیات مدیره باشگاه فوتبال شهرداری گفت: فوتبالیست‌های آستارا از مرحله استعدادیابی بازیکنان برای تیم فوتبال شهرداری این شهر به خوبی استقبال نکردند و در صورت تامین منابع مالی، بازی‌های این تیم به صورت مستقیم از شبکه تلویزیونی باران پخش خواهد شد.

تیم فوتبال شهرداری آستارا در دور برگشت مرحله پلی آف مسابقات لیگ دسته دوم کشور با نتیجه ۵ بر ۳ در ضربات پنالتی، پاس همدان را شکست داد و برای نخستین بار در تاریخ ورزش این شهرستان به لیگ دسته یک کشور صعود کرد.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.