معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از برگزاری جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری چهل سالگی دفاع مقدس در استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، رمرودی معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از برگزاری جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری چهل سالگی دفاع مقدس در زنجان خبر داد و گفت: این جشنواره با رویکرد حفظ و تداوم فرهنگ اسلامی و انقلابی ملت ایران برگزار می‌شود.
 
او افزود: به ‌روز رسانی فعالیت‌ها و اقدامات و تولیدات فرهنگی و هنری ناشی از دفاع مقدس از اهداف برگزاری این جشنواره است.

رمرودی ادامه داد: دفاع مقدس و بیداری اسلامی، دفاع مقدس و امیدآفرینی، دفاع مقدس و ولایت مداری، دفاع مقدس و دانش و پیشرفت علمی، دفاع مقدس و تربیت جوان مومن انقلابی، دفاع مقدس و بسیج دفاع مقدس و معنویت و اخلاق، دفاع مقدس و استکبار ستیزی و دفاع مقدس و بازدارندگی از جمله محور‌های اصلی جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری چهل سالگی دفاع مقدس است.

او گفت: بخش ویژه این جشنواره شامل ارائه برنامه‌های فرهنگی و هنری خلاقانه و ابتکاری در راستای اجرای کنگره ۳ هزار و ۵۳۵ شهید استان زنجان است.

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: این جشنواره در بخش‌های اینفوگرافیک، پوستر، نماهنگ، عکس، سرود، شعر، خاطره گویی کوتاه، فیلمنامه و دل نوشته به سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

او با اشاره به اینکه علاقمندان می‌توانند آثار خود را در شبکه اجتماعی ایتا به آدرس @festivalTDM۴۰ ارسال و یا در قالب لوح فشرده به معاونت فرهنگی_ هنری سپاه انصارالمهدی (عج) تحویل دهند، گفت: مهلت ارسال آثار تا ۳۰ آبان ماه می‌باشد.
 
 
انتهای پیام/م
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.