فرماندار شهرستان ارومیه:

آرامش نسبی بر نانوایی‌های ارومیه حاکم شد/هرگونه تخلف در نانوایی را گزارش دهید

فرماندار شهرستان ارومیه از کاهش چشم‌گیر صف در نانوایی ها خبر داد و گفت:آرامش نسبی بر نانوایی‌های ارومیه حاکم شد.

علیرضا ملامحمدی‌زاده فرماندار شهرستان ارومیه در خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، با اشاره به کاهش چشم‌گیر صف در نانوایی‌هایی شهرستان ارومیه گفت: همانطور که شهروندان نیز شاهد آن هستند، صف‌های طولانی خرید نان در ارومیه رفع شده و مشکل خاصی در این خصوص وجود ندارد.

او  با بیان اینکه بار روانی کاذب مربوط به کمبود آرد در ارومیه به طور کامل از بین رفته است، بیان کرد: افزایش سهمیه ۶۳۰ واحد نانوایی لواش‌پز در شهر، بخش‌ها و روستا‌های پر جمعیت شهرستان ارومیه از روز گذشته اعمال شده و هیچ کمبودی در این خصوص وجود ندارد.

ملامحمدی زاده ادامه داد: در صورتی که هر واحد نانوایی شاهد ایجاد صف باشد، می‌تواند ساعات پخت و پز خود را با هماهنگی افزایش دهد تا دوباره آرد اضافی به آنان اختصاص یابد.

فرماندار ارومیه از فعالیت شبانه روزی ۱۲ واحد نانوایی در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: نان تولید شده در این واحد‌ها برای فروش در سوپرمارکت‌ها اختصاص می‌یابد.

وی افزود: همچنین ۱۳ واحد نانوایی دیگر در نقاط پرجمعیت شهر تا ساعت ۲۴ شب فعال است.

ملامحمدی‌زاده با بیان اینکه بازرسی‌ها از واحد‌های نانوایی برای انباشت‌نکردن آرد‌های سهمیه‌ای به طور ۲۴ ساعته انجام می‌شود، افزود: قیمت نان در شهرستان ارومیه به هیچ وجه افزایش نخواهد یافت.

وی با اشاره به افزایش بازرسی‌ها از واحد‌های نانوایی، بیان کرد: شهروندان می‌توانند گران فروشی یا هرگونه تخلف در واحد‌های نانوایی را به شماره ۱۲۴ گزارش دهند تا فورا رسیدگی لازم انجام شود.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.