۳۱۳ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های بوشهر بستری هستند

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: با بستری شدن ۷۰ بیمار جدید، اکنون ۳۱۳ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۰ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند و تعداد بستری شدگان به ۳۱۳ نفر رسیده است.

او ادامه داد: در همین مدت، ۵۳ نفر از افراد بستری‌در بخش‌های کرونایی با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۳۹ نفر به کرونا مبتلا بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به پنج فوتی جدید، افزود:  یک نفر پنجشنبه و چهار نفر جمعه فوت‌ شده‌اند که آزمایش کرونایشان امروز مثبت اعلام‌شده است.

۳۱۳ بیمار در بخش‌های کرونایی بوشهر بستری هستند

کشمیری عنوان کرد: موارد فوتی جدید در رده سنی ۵۰ تا ۷۸ سال بوده‌اند و بیماری زمینه‌ای فشارخون بالا، دیابت، بیماری قلبی و عروقی، بیماری مزمن مغزی و عصبی داشته‌اند.


بیشتر بخوانید


او، بابیان اینکه هم‌اکنون ۳۸ نفر در بخش‌ مراقبت‌های ویژه بستری هستند، بیان کرد: از این تعداد ۲۵ نفر با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۳ هزار و ۵۹۲ مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده‌اند و تعداد جانباختگان  به ۶۳۰ نفر رسیده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.