اجرای ۳۰۰ طرح ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در آذرشهر و مراغه

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آذربایجان‌شرقی گفت:ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ۳۰۰ طرح موفق را با ۹۰۰ فرصت شغلی مستقیم در شهرستان‌های آذرشهر و مراغه اجرا کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،ربانی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آذربایجان‌شرقی در جلسه کمیته اشتغال روستایی شهرستان میانه گفت:ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ۳۰۰ طرح  موفق را در قالب طرح‌های سحاب، آسمان و آفتاب برای ایجاد اشتغال مستقیم اجتماع محور و خرد روستایی اجرا کرده است.

ربانی با اشاره به اینکه ۱۶۰۰ تا ۱۸۰۰ طرح در استان با اشتغال مستقیم ۶ هزار نفری به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) هدف گذاری شده است افزود: در حال حاضر ۱۹۰ طرح در شهرستان‌های میانه، سراب، چاراویماق و عجب شیر در حال اجرا است.

او همچنین از تداوم طرح بیمه برکت در بخش‌های آتش سوزی و درمان نازایی و ناباروری روستاییان و عشایر در استان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: در این طرح که از سال ۹۲ آغاز شده است  به صورت رایگان به جامعه هدف خدمات ارائه می‌شود و تاکنون ۱۸۰۰ خانواده در استان در زمینه درمان نازایی و ناباروری تحت پوشش قرار گرفته و مشکل بیش از ۱۶۰ خانواده برطرف شده است.

مشایخی فرماندار شهرستان میانه نیز در این جلسه با بیان اینکه خدمات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در شهرستان میانه قابل توجه است گفت: مشارکت در ساخت بیمارستان برکت امام خمینی (ره)، اعطای اسناد مالکیتی، اسکان و یاری اهالی زلزله زده و نیز کمک‌های مومنانه، فقط گوشه‌ای از خدمات ستاد اجرایی فرمان امام در میانه است.

مشایخی همچنین فعالیت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) را در زمینه طرح‌های زیربنایی شهرستان از جمله حل مشکل آب شرب روستایی در مناطق آسیب دیده از زلزله و احداث خانه‌های محروم را خواستار شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار